  • 1. Data: 2009-04-18 12:54:57
    Temat: Fajny nowy AVRek :)...
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Hej!!

    Tak przeglądając stronę ATMELa natknąłem się na ich fajny nowy
    procek ;)... ATtiny43U ;)...
    http://www.atmel.com/products/avr/attiny43u.asp?fami
    ly_id=607
    Porcek ma wbudowaną przetwornicę podwyższającą, można nią sterować itp,
    całość chodzi od 0,7V albo nawet 0,6V (różnie to piszą ;)) ciekaw jestem
    jak się to w praktyce sprawdza ;)... jak sądzicie, kiedy i gdzie będzie
    dostępny w Polsce?? ;););)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 2. Data: 2009-04-18 20:04:45
    Temat: Re: Fajny nowy AVRek :)...
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Konop pisze:

> [...]
    ly_id=607
    > Porcek ma wbudowaną przetwornicę podwyższającą, można nią sterować itp,

    Wow, niezły wynalazek - idealny do popędzenia z 1 bateryjki alkalicznej.
    Widzę, że jest dostępny m.in. w Digikey.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-04-18 20:30:09
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    ly_id=607

    > Wow, niezły wynalazek - idealny do popędzenia z 1 bateryjki alkalicznej.
    > Widzę, że jest dostępny m.in. w Digikey.

    No w Digi-Key jest, ale nie mają na magazynie i nie od 1 sztuki, a ja
    bym poszukiwał do testów ;)... ale nic, poczekam przeciez :)... Dzięki
    za podpowiedź :)

    Pozdrawiam!!

  • 4. Data: 2009-04-18 20:45:14
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Konop wrote:
> [...]
    > całość chodzi od 0,7V albo nawet 0,6V (różnie to piszą ;)) ciekaw jestem
    > jak się to w praktyce sprawdza ;)... jak sądzicie, kiedy i gdzie będzie

    Taa i ma 0.0625 Kb eepromu :) czyli 62.5 bajta.

    --
    -----
    Pozdr

  • 5. Data: 2009-04-18 20:55:01
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Adam Dybkowski wrote:

    ly_id=607

    > Wow, niezły wynalazek - idealny do popędzenia z 1 bateryjki alkalicznej.
    > Widzę, że jest dostępny m.in. w Digikey.

    Taaa... traya (800 sztukow) do prototypa nie kupie. Kto to sprzedaje na
    sztuki?

    --
    Jerry1111

  • 6. Data: 2009-04-18 21:14:25
    Od: "o" <...@p...st>

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Taa i ma 0.0625 Kb eepromu :) czyli 62.5 bajta.

    1k=1024, czyli 64B

    Non-Volatile Program and Data Memories

    - 4K Bytes of In-System Programmable Program Memory Flash

    - 64 Bytes of In-System Programmable EEPROM

    - 256 Bytes of Internal SRAM

    - Write/Erase Cycles: 10,000 Flash/ 100,000 EEPROM

  • 7. Data: 2009-04-18 21:19:24
    Od: "o" <...@p...st>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> napisał w
    wiadomości news:gsdepq$6na$1@news.onet.pl...
    > Taaa... traya (800 sztukow) do prototypa nie kupie. Kto to sprzedaje na
    > sztuki?

    Samples for the ATtiny43U are available now in a QFN20 package. Volume
    prices for 10k units are $1.00.

  • 8. Data: 2009-04-19 16:22:41
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Konop wrote:

> [...]
    > całość chodzi od 0,7V albo nawet 0,6V (różnie to piszą ;)) ciekaw jestem
    > jak się to w praktyce sprawdza ;)... jak sądzicie, kiedy i gdzie będzie

    dzieki za donos :)

    mi sie juz podoba. trzebaby poszukac pewnie/zapytac producenta w jakich
    urzadzeniach jest montowany, to moze uda sie go wydlubac z tychze ,zgaduje
    ze beda to roznego rodzaju latarki, zegarki, odbiorniki radiowe , moze
    nawet aparaty sluchawkowe/mikrofony, chociaz do tego to mysle jednak za
    mala moc przetwarzania ...

    btw2 to jednak uzycie zew. transformatora+kluczujacego feta uzmozliwia
    konstrukcje dzialajace od prawie miliwoltow, tak ze mysle fajna by byla tez
    wersja z mozliwoscia podczepienia takiego - rozszerzyloby to rynek na
    urzadzenia zasilane modulami peltiera (0.3V)/pojedynczymi ogniwami
    slonecznymi(0.5V)...
    niestety taka konstrukcja to minimalnie 2 zewnetrzne piny wymagane na
    transformator

  • 9. Data: 2009-04-19 17:00:33
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    o wrote:

> [...]
    >
    > - 64 Bytes of In-System Programmable EEPROM
    >
    > - 256 Bytes of Internal SRAM
    >
    > - Write/Erase Cycles: 10,000 Flash/ 100,000 EEPROM

    Poczytaj co pisze w tabelce obok tekstu :) tam gdzie jest posumowanie
    procka.

    --
    -----
    Pozdr

  • 10. Data: 2009-04-19 19:15:29
    Od: pgw <"SwietyMikolaj["@]poczta.onet.pl>

    JanuszK wrote:

    > Poczytaj co pisze w tabelce obok tekstu :) tam gdzie jest posumowanie
    > procka.

    0.0625*1024=64 wiec wszystko gra

    --
    pgw