  • 1. Data: 2009-04-19 19:23:46
    Temat: Schemat serwisowy LG KU-311 ?
    Od: Wojciech Bartczak <o...@o...pl>

    Witam !

    Napotkalem ostatnio nietypowy problem. W moim telefonie LG KU-311
    wylamal się wtyk USB. Nie wiem jakim cudem, nie byl jakos szczegolnie
    uzytkownay. Po otworzeniu tego cuda zauwazylem, ze zerwaly sie piny na
    ktorych port byl zamocowany. To dosc drobny raster ... wsztsko wykonane
    w smd. Czy moze ktorys z grupowiczow posiada dostep do schematu tego
    modelu, wystarczy mi jedynie czesc zwiazana z samym polaczeniem usb,
    zebym mogl to jakos sensownie polutowac. I odzyskac kilka danych
    na ktorych mi zalezy.

    Za wszelka pomoc z gory dziekuje,
    Wojtek.

  • 2. Data: 2009-04-20 03:58:51
    Temat: Re: Schemat serwisowy LG KU-311 ?
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    A nie wygodniej polaczyc sie po BT i odzyskac dane?

  • 3. Data: 2009-04-20 22:32:10
    Od: Wojciech Bartczak <o...@o...pl>

    Jacek pisze:
    > A nie wygodniej polaczyc sie po BT i odzyskac dane?

    Nawet nie wiedzialem o BT ;-) Dzieki za podpowiedz, czasem
    oczywiste rzeczy sa ukryte.
    To spadkowy, jak ojciec wymieniał sobie telefon to mi
    się odziedziczyl ;) dla mnie moze dzwonic i odbierac
    smsy tylko :) reszta to zbedny bajer. Ale dobrze
    wiedziec, zostaje kupic jakis BT dongle.

    Pozdrawiam,
    Wojtek.