eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydziwne zachowanie kontrolki olejuRe: dziwne zachowanie kontrolki oleju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "sth" <k...@l...vk>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dziwne zachowanie kontrolki oleju
    Date: Sun, 30 Jan 2011 14:09:20 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <ii3nu3$sjo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ii2bek$ki9$1@inews.gazeta.pl> <X...@l...net>
    <ii2f8o$rmv$1@inews.gazeta.pl> <ii3d68$gt7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ii3fb1$32k$1@inews.gazeta.pl> <ii3hrm$hcc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ii3ilb$csd$1@inews.gazeta.pl> <ii3j5u$hg4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ii3l80$kpd$1@inews.gazeta.pl> <ii3lso$hq0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-122.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1296392963 29304 84.10.162.122 (30 Jan 2011 13:09:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jan 2011 13:09:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ii3lso$hq0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: rkonioo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346616
    [ ukryj nagłówki ]

    > smok masz raczej ok
    > nie tu bym szukal winy
    > aczkolwiek jak masz zdzwoniona miske oleju to i mozesz miec smok ulamany
    > sprawdz
    > male pekniecie i cisnienie bedzie ci spieprzac bokiuem
    > ale wtedy nie gaslaby ci kontorla szybko

    miske mam odkrecona ale niestety nie dostane sie teraz do smoka. musze
    przedni most zdjac. poki co zdemontowalem pompe oleju i pomierzylem
    szczelinomierzem i wychodza fabryczne wymiary. przy okazji chyba wymienie
    sprezynke na zaworku cisnieniowym. pamietam jak kilka lat temu we fronterze
    2,3td palila sie kontrolka na goracym silniku. wszedzie w necie mozna
    wyczytac ze padla pompa oleju i trzeba wymienic kola zebate. oczywiscie nic
    to nie dalo. dopiero wymiana sprezyny uzdrowila pompe :) nowa byla dluzsza
    od starej o 5 mm.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: