  • 51. Data: 2010-04-09 12:31:23
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-09 13:46:52 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

> [...]
    > powoda samodzielnie w obecnosci sadu. Byla nawet wizja lokalna na
    > skrzyzowaniu z udzialem policji. Skonczylo sie uniewinnieniem- sedzina w
    > uzasadnieniu wyroku dala pajacowi oglednie do zrozumienia, ze powinien sie
    > cieszyc, ze stracil tylko lusterko, bo gdyby w wyniku jego radosnego manewru
    > (do ktorego sie za nic nie chcial przyznac, tylko mataczenie mu kiepsciutko
    > szlo) stalo sie cos mnie i mojej zonie jadacej na tylnym siodelku to
    > pierdzialby znacznie cieniej.
    > Wybaluszone galy petenta- bezcenne! Tym bardziej, ze obnosil sie ze swoimi

    Fajne S-F. Znaczy powiedziałeś w sądzie "ujebałem mu lusterko bo
    zajechał mi drogę/chciał mnie staranować (cokolwiek)" a sąd uznał, że
    miałeś prawo wcielić się w egzekutora wymiaru sprawiedliwości, "bo to
    zły człowiek był"? Nie no, ja wiem że sędziowie nierzadko są
    niedouczeni, ale to już brzmi jak farsa. Chyba że jednak nie byłeś
    takim tfardzielem na jakiego się tutaj lansujesz i jednak było pokorne
    ściemnianie, że "no nie miałem gdzie uciec i tak tylko niechcący
    zahaczyłem". Ale to już by nie brzmiało tak kulowo...

    > *** A czyjesz roznice miedzy zlamaniem nogi lub karku, a lusterka? No to
    > przystaw zwierciadelko do tej sytuacji z drugiej strony.

    Mniejsza o sytuacje, jawnie tu popierasz samosądy. Tylko w razie czego
    miej jaja, aby przyjąć konsekwencje, bo inaczej nie będziesz wystawał
    ponad poziom mentalnych dresów.
    I tak BTW - nie życzę Ci abyś kiedyś trafił na podobnego sobie
    twardziela, co postanowi użyć podobnych metod wychowawczych do Ciebie -
    np. upierdalając jakąś część z Twojego motocykla. Ale mam nadzieję, że
    nawet wtedy przyjąłbyś tą lekcję z pokorą.
    A tak, wiem, Ciebie to przecież nigdy nie spotka...

    de Fresz

  • 52. Data: 2010-04-09 13:03:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    de Fresz pisze:

    > Fajne S-F.

    Czemu SF ?

    Jarecki pewnie by poszedl pierdziec w pasiaki gdyby sie nie okazalo ze
    wersja goscia z auta jest spojna.
    Ale jesli facet poplynal z fabula to juz moglo zmienic oglad sprawy.

    > Mniejsza o sytuacje, jawnie tu popierasz samosądy.

    Jakos nie widze zeby Jarecki pisal tu jakis kodeks drogowy urywania tego
    i owego.

    KJ

  • 53. Data: 2010-04-09 13:03:57
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "de Fresz" napisał:

    > Fajne S-F.

    *** To o Twojej tworczosci na tej grupie?

> [...]
    > zajechał mi drogę/chciał mnie staranować (cokolwiek)" a sąd uznał, że
    > miałeś prawo wcielić się w egzekutora wymiaru sprawiedliwości, "bo to zły

    *** Nie. Narysowalem szkic sytuacyjny, wyjasnilem co zrobil i do czego mnie
    zmusil a na pytanie dlaczego sie nie zatrzymalem, powiedzialem, ze bylem tak
    wsciekly, ze gdybym to zrobil, to jedno slowo goscia inne niz "przepraszam"
    moglby doprowadzic do rekoczynow. Powiedzialem tez ze 90% winnych kierowcow
    samochodow reaguje wlasnie w ten sposob. I nic mnie nie obchodzilo co sie
    stalo z jego drogocennym autkiem a ja nie zauwazylewm, aby stalo sie
    cokolwiek.

    > Nie no, ja wiem że sędziowie nierzadko są niedouczeni, ale to już brzmi
    > jak farsa.

    *** Tak wiem- Ty znasz sie na wszystkim- nie raz dales tu juz popis
    wszystkowiedzy. I tego, ze bys zrobil inaczej. I ze watpisz iz wogole mozna
    inaczej niz "po Twojemu".

> [...]
    > ściemnianie, że "no nie miałem gdzie uciec i tak tylko niechcący
    > zahaczyłem". Ale to już by nie brzmiało tak kulowo...

    *** Gowno mnie obchodzi co sobie wykoncypowales. Pokorne sciemnianie
    uskuteczniam przed wladzuchna, jak zostane przylapany na predkosci. Podobnie
    pokornie podnosze lape jak cos zmaluje glupiego na drodze a ktos mnie
    obtrabi. Natomiast tam gdzie to ja mam racje, to potrafie to udowodnic bez
    wlazenia w dupe. Ale moze nie wiesz ze tak mozna.

    > Mniejsza o sytuacje, jawnie tu popierasz samosądy. Tylko w razie czego
    > miej jaja, aby przyjąć konsekwencje, bo inaczej nie będziesz wystawał
    > ponad poziom mentalnych dresów.

    *** Mialem i przyjalem i co? Taka lepetyna pojemna, a sie nie miesci?

    > I tak BTW - nie życzę Ci abyś kiedyś trafił na podobnego sobie twardziela,
    > co postanowi użyć podobnych metod wychowawczych do Ciebie

    *** Za pozno z tymi zyczeniami. Jezdze juz dosc dlugo i kiedys robilem to
    intensywnie, co zaowocowalo niejedna taka sytuacja. Stad moje doswiadczenie
    i moje metody- jak na razie skuteczne w 100%.

    > A tak, wiem, Ciebie to przecież nigdy nie spotka...

    *** Jw. ale czyjes doswiadczenie to dla Ciebie SF- wiec dzielenie sie nim,
    to stratra czasu.
    Pozdrawiam
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 54. Data: 2010-04-09 13:04:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hpn4oa$9ms$...@p...nask.net.pl...

    > Jakoś nie widziałem u Ciebie krytyki tej linii na pręgu.

    jesli nie krytykuje to automatycznie sie zgadzam?

    > Rozumiem że się z nią zgadzasz? Czy nie?

    zgadzam sie z tym, ze obowiazku jazdy autostrada nie ma i ze jak ktos bedzie
    mial taniej, to zapewne ktos inny bedzie mial drozej, oraz zdecydowanie nie
    zgadzam sie z jakimikolwiek protestami w wawie

  • 55. Data: 2010-04-09 13:06:38
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-09 13:48:59 +0200, Magic <m...@w...pl> said:

    > I dobrze, jeśli puszkarz zasłużył i jeśli wie za co.

    Nie no, chłopaki, przestancie pierdzielić. Jak się jest prawdziwym
    twardzielem z jajami, to się zatrzymuje i idzie porozmawiać - werbalnie
    albo niewerbalnie (znaczy ręcznie). Ujebać lusterko i spierdolić w
    kanion to czysta gówniarzeria i przypomina takiego małego jazgotającego
    ratlerka, co najpierw szarpie za nogawkę, ale jak już ma dostać kopa,
    to ucieka na rączki do panusi, żeby go obroniła.
    Dla mnie tchórzliwy szczyl postępujący wedle tego schemtau zawsze takim
    właśnie pozostanie, niezależnie czym jeździ.

    de Fresz

  • 56. Data: 2010-04-09 13:11:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-09 15:06, de Fresz pisze:

> [...]
    > Dla mnie tchórzliwy szczyl postępujący wedle tego schemtau zawsze takim
    > właśnie pozostanie, niezależnie czym jeździ.

    I tu sie w calej rozciaglosci zgadzam. Koles zachowal sie jak pajac. Co
    jednak nie zmienia faktu ze nie dowiedzielismy sie o co poszlo i czy
    naprawde koles z puszki byl niewinny. Bo tego nie napisal :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 57. Data: 2010-04-09 13:23:09
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-09 15:03:57 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> said:

    > *** To o Twojej tworczosci na tej grupie?

    Raczej o Twoim lansie na jedynego nieomylnego szeryfa w całym powiecie.

    > Znaczy powiedziałeś w sądzie "ujebałem mu lusterko bo
    >
    > *** Nie. Narysowalem szkic sytuacyjny, wyjasnilem co zrobil i do czego mnie
    > zmusil a na pytanie dlaczego sie nie zatrzymalem,

    Zara, zara - znaczy ujebałeś mu lusterko z premedytacją i na szkicu
    zaznaczyłeś dokładnie w którym to było miejscu?

> [...]
    > samochodow reaguje wlasnie w ten sposob. I nic mnie nie obchodzilo co sie
    > stalo z jego drogocennym autkiem a ja nie zauwazylewm, aby stalo sie

    Aaaa, znaczy krzywoprzysięstwo. No to luzik, to dopiero odwaga.

    > *** Tak wiem- Ty znasz sie na wszystkim-

    Nie zauważyłem, ale zaufam takiemu ekspertowi, jak Ty.

    > nie raz dales tu juz popis
    > wszystkowiedzy. I tego, ze bys zrobil inaczej. I ze watpisz iz wogole mozna
    > inaczej niz "po Twojemu".

    Zwłaszcza gdy słyszę bajeczki nie licujące z doświadczeniem moim, ani
    nikogo innego kogo znam. Ale w Twoim przypadku to standard, więc
    zdąrzyłem przywyknąć.

> [...]
    > obtrabi. Natomiast tam gdzie to ja mam racje, to potrafie to udowodnic bez
    > wlazenia w dupe. Ale moze nie wiesz ze tak mozna.

    Nie wątpie że gdybyś przypadkiem uznał, iż ziemia jest płaska, też by
    Ci to przyszło bez trudu. Nic, tylko pozazdrościć elokwencji.

    > *** Mialem i przyjalem i co? Taka lepetyna pojemna, a sie nie miesci?

    No to pogratulować hartu ducha, większość rozsądnych ludzi po takich
    doświadczeniach wyciąga nauczkę (zwłaszcza w temacie, że nie zawsze się
    opłaca być "pogromcą idiotów"), ale widać są i niezłomni. Odrazu
    poczułem się lepiej.

    de Fresz

  • 58. Data: 2010-04-09 13:30:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Na skrzyżowaniu Maczka z TT (jeśli to można nazwać skrzyżowaniem) jest
    > coś w rodzaju ronda ze światłami.

    nie jestem pewien, czy to jest rondo. ale może być. fakt.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 59. Data: 2010-04-09 14:00:11
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-04-09 15:03:31 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Czemu SF ?
    >
    > Jarecki pewnie by poszedl pierdziec w pasiaki gdyby sie nie okazalo ze
    > wersja goscia z auta jest spojna.
    > Ale jesli facet poplynal z fabula to juz moglo zmienic oglad sprawy.

    Dalej jakoś nie mogę uwierzyć, że ujebał z premedytacją komuś lusterko,
    przyznał to w sądzie i został poklepany po główce.
    Ale już bez trudu jestem skłonny przyjąć wersję, że przy tłumaczeniu
    "niechcący/zmusił mnie gwałtownym manewrem/nie zauważyłem bo byłem
    zestresowany zagrożeniem życia/itp" i ściemnianiu gościa - obeszło się
    bez konsekwencji. Ino z pierwotnego posta wybrzmiewało to pierwsze.

    > Jakos nie widze zeby Jarecki pisal tu jakis kodeks drogowy urywania
    > tego i owego.

    Co nie znaczy że muszą mi się podobać jego poglądy. Oczywiście ma prawo
    do swojego zdania, tak jak i ja do opinii o nim.

    de Fresz

  • 60. Data: 2010-04-09 14:22:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    mleko pisze:

    > Bezkrytycznie stwierdziles, ze puszkarz winny, a motocyklista to swieta
    > krowa.
    > Ludzie, kurwa, opanujcie sie! Jest mnostwo debili,dresow, metali,
    > satanow, ksiezy, masonow i innych pedalow, ktorzy jezdza na moto i robia
    > glupoty. Wy bronicie kazdego, kto potrafi wrzucic jedynke, ma kask i
    > pojedzie do przodu.

    Wy? nie przypomina mnie się.