  • 1. Data: 2010-04-07 12:35:38
    Temat: poznan - prośba
    Od: Arni <n...@s...org>

    mam do obejrzenia sprzeta w Poznaniu, bedzie miał ktos chwilke zeby
    zerknąc czy warto jechac?

    PEES: Zdanie Grzybola na ten temat znam, dziekuje z góry.
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 2. Data: 2010-04-07 14:46:11
    Temat: Re: poznan - prośba
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    > mam do obejrzenia sprzeta w Poznaniu, bedzie miał ktos chwilke zeby
    > zerknąc czy warto jechac?
    > PEES: Zdanie Grzybola na ten temat znam, dziekuje z góry.

    Cholera, już miałem pisać, że : to ja! to ja! pojadę. A tak mnie uciąłeś na
    końcu:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-04-07 21:17:58
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Arni pisze:

    Hej

    > mam do obejrzenia sprzeta w Poznaniu, bedzie miał ktos chwilke zeby
    > zerknąc czy warto jechac?
    >
    > PEES: Zdanie Grzybola na ten temat znam, dziekuje z góry.

    A co konkretnie i gdzie trzeba sprawdzić?
    I jaki termin bo z czasem u mnie słabo.
    A ten Grzybol to z Poznania? A fuj ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2010-04-08 08:09:57
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kryhu pisze:
    > Arni pisze:
    >
    > Hej

    > A co konkretnie i gdzie trzeba sprawdzić?

    motur taki jeden ;)

    > I jaki termin bo z czasem u mnie słabo.

    to zrobimy tak: najpierw wybiore sie pod Świecie do takiego jednego
    handlarza Rezmermoto. Opinie ma nienajgorsze. I jak tam nic nie wyczesze
    to sie wtedy dopiero zgłosze zeby dupy nie zawracac niepotrzebnie.
    Czy Elta nadal ma dobre notowania?

  • 5. Data: 2010-04-08 13:30:35
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Arni pisze:

    Hej

> [...]
    > handlarza Rezmermoto. Opinie ma nienajgorsze. I jak tam nic nie wyczesze
    > to sie wtedy dopiero zgłosze zeby dupy nie zawracac niepotrzebnie.

    Aktualnie nie wiem, kiedyś dobre ale jak to w handlu - bywa różnie :)
    Swoją FuJarę od nich właśnie kupowałem.
    --
    Pozdro
    Kryhu