    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dziś w warszawie na maczka
    Date: Fri, 9 Apr 2010 15:03:57 +0200

    Użytkownik "de Fresz" napisał:

    > Fajne S-F.

    *** To o Twojej tworczosci na tej grupie?

    Znaczy powiedziałeś w sądzie "ujebałem mu lusterko bo
    > zajechał mi drogę/chciał mnie staranować (cokolwiek)" a sąd uznał, że
    > miałeś prawo wcielić się w egzekutora wymiaru sprawiedliwości, "bo to zły
    > człowiek był"?

    *** Nie. Narysowalem szkic sytuacyjny, wyjasnilem co zrobil i do czego mnie
    zmusil a na pytanie dlaczego sie nie zatrzymalem, powiedzialem, ze bylem tak
    wsciekly, ze gdybym to zrobil, to jedno slowo goscia inne niz "przepraszam"
    moglby doprowadzic do rekoczynow. Powiedzialem tez ze 90% winnych kierowcow
    samochodow reaguje wlasnie w ten sposob. I nic mnie nie obchodzilo co sie
    stalo z jego drogocennym autkiem a ja nie zauwazylewm, aby stalo sie
    cokolwiek.

    > Nie no, ja wiem że sędziowie nierzadko są niedouczeni, ale to już brzmi
    > jak farsa.

    *** Tak wiem- Ty znasz sie na wszystkim- nie raz dales tu juz popis
    wszystkowiedzy. I tego, ze bys zrobil inaczej. I ze watpisz iz wogole mozna
    inaczej niz "po Twojemu".

    Chyba że jednak nie byłeś
    > takim tfardzielem na jakiego się tutaj lansujesz i jednak było pokorne
    > ściemnianie, że "no nie miałem gdzie uciec i tak tylko niechcący
    > zahaczyłem". Ale to już by nie brzmiało tak kulowo...

    *** Gowno mnie obchodzi co sobie wykoncypowales. Pokorne sciemnianie
    uskuteczniam przed wladzuchna, jak zostane przylapany na predkosci. Podobnie
    pokornie podnosze lape jak cos zmaluje glupiego na drodze a ktos mnie
    obtrabi. Natomiast tam gdzie to ja mam racje, to potrafie to udowodnic bez
    wlazenia w dupe. Ale moze nie wiesz ze tak mozna.

    > Mniejsza o sytuacje, jawnie tu popierasz samosądy. Tylko w razie czego
    > miej jaja, aby przyjąć konsekwencje, bo inaczej nie będziesz wystawał
    > ponad poziom mentalnych dresów.

    *** Mialem i przyjalem i co? Taka lepetyna pojemna, a sie nie miesci?

    > I tak BTW - nie życzę Ci abyś kiedyś trafił na podobnego sobie twardziela,
    > co postanowi użyć podobnych metod wychowawczych do Ciebie

    *** Za pozno z tymi zyczeniami. Jezdze juz dosc dlugo i kiedys robilem to
    intensywnie, co zaowocowalo niejedna taka sytuacja. Stad moje doswiadczenie
    i moje metody- jak na razie skuteczne w 100%.

    > A tak, wiem, Ciebie to przecież nigdy nie spotka...

    *** Jw. ale czyjes doswiadczenie to dla Ciebie SF- wiec dzielenie sie nim,
    to stratra czasu.
    Pozdrawiam
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400