  • Data: 2011-10-16 08:39:54
    Temat: Re: dysk twardy 1 tera zasilany z usb
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał Łukawski" napisał:

    > Po pierwsze mowa o kieszeni. Podałem konkretny przykład zgodnie z wątkiem.

    Nie rżnij głupa. Zgodnie z wątkiem chodzi o rozwiązanie bez zewnętrznego
    zasilacza.

    > Uwaga do Jotera - nie spamuj, w odpowiedzi nie ma mowy nic o dyskach 3.5"
    > na 5V.

    Przeczytaj jeszcze raz wistujący post, tym razem dla odmiany uważnie, i
    napisz, w jaki sposób owa obudowa rozwiązuje problem ToMasza.
    I przeczytaj też, co oznacza słowo "spam".
    Przy okazji wyjaśnij też, co oznacza następujący fragment opisu owej
    obudowy:
    "zasilacz (dla USB2.0)"
    Tylko merytorycznie tym razem, proszę.

    JoteR