  • Data: 2010-01-11 18:31:15
    Temat: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MKi" hid5sf$tsh$...@n...onet.pl

    > A dokładniej, to _do_ 2,5V.

    Chyba 2.5 W. :)

    > _Porządne_ (zgodne ze specyfikacją) USB daje bez
    > łaski 100mA, a dopiero ładnie poproszone przez
    > urządzenie daje więcej (albo informuje, że więcej
    > nie może) - oczywiście jest to element protokołu USB.

    Powiedz mi, w jaki sposób dać 100 mA lub więcej na żądanie
    inne niż zmniejszanie oporu urządzenia dołączonego, czyli
    w tym wypadku dysku? :) Napięcie musi być stałe -- 5 V.
    Prąd to iloraz napięcia i oporu sumarycznego.

    Czyżby jakiś opór wewnętrzny gniazdka czy portu USB?

    To nie ładowarka dająca określone prądy ładowania.
    Ładowarka prąd reguluje napięciem ładowania. :)
    Tutaj napięcie musi być stałe -- 5 V z jakąś tolerancją. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'