  • Data: 2010-01-11 19:08:18
    Temat: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 19:12:57 +0100, R2r napisał(a):

    > Otóż to: linia zasilająca o maksymalnym _poborze_ prądu. Prąd pobiera
    > odbiornik i taki prąd (0,5 A) linia zasilająca ma mu zapewnić nie
    > powodując przy tym spadku napięcia na odbiorniku poniżej dopuszczalnej
    > wartości, przy której urządzenie powinno zgodnie ze specyfikacją USB
    > pracować poprawnie (jak dobrze pamiętam to jest to 4,75 V).
    > A jeśli linia jest w stanie dostarczyć większy prąd zachowując wymagania
    > napięciowe - to nic w tym złego.

    Ze zdania wynika, że to linia zasilająca ma maksymalny pobór 0,5A. O
    odbiornikach nic tu nie ma. No i co z tym co w wikipedia en piszą "A
    maximum of 5 unit loads (500 mA) can be drawn from a port in USB
    2.0"?
    Ale ja się nie upieram. Specyfikacji mi się czytac nie chce bo długa, nudna
    i nikt za to nie płaci :).

    --
    Kojer