    From: Łukasz Bąk <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Date: Sun, 10 Jan 2010 19:46:42 +0100

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <hicrm5$rsh$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    > Łukasz Bąk nabazgrał:

    > Mylisz się.

    Być może. Tak to rozpoznałem ze zdjęcia.

    > Dokładnie tak to działa. Sam miałem tak ustawione - tym kablem
    > podłączony dysk do huba, a że za mało prądu do huba dochodziło
    > żeby uciągnąć wszystkie urządzenia, to drugie ,,gniazdo'' (:D)
    > podłączyłem do zasilacza USB. Takiego od ładowarki do komórki.
    > Działało bez zastrzeżeń.

    To jak to tak działa to niech sobie działa i wcale nie czuje się
    źle dostrzegając w tym swoiste dziwactwo. Jeżeli urządzenie nie
    zadziała na normalnym złączu USB to fajnie jak ma źródło zasilania
    a nie zatyka mi połowę USB w kompie no i druga sprawa - a jak mam
    jeden port USB (zdarza się w laptopach) - używam zasilacza tak
    jak w Twoim przypadku... po prostu użyteczność takiego urządzenia
    jako przenośnego jest dla mnie zbyt skomplikowana.