  • Data: 2010-01-11 12:19:08
    Temat: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 12:47:43 +0100, R2r napisał(a):

    > Ale specyfikacja USB nie określa maksymalnego dopuszczalnego prądu
    > oddawanego przez port lecz jego minimalną wydajność prądową.

    Skoro tak twierdzisz.
    Nie chce mi się przegryzać przez specyfikację bo trochę tego jest ale za
    wikipedią:

    "A unit load is defined as 100 mA in USB 2.0, and was raised to 150 mA in
    USB 3.0. A maximum of 5 unit loads (500 mA) can be drawn from a port in USB
    2.0, which was raised to 6 (900 mA) in USB 3.0."

    W polskiej natomiast jest:
    "Magistrala zawiera również linię zasilającą (czerwony (+5VDC) i czarny
    (masa) przewód) o napięciu 5 V i maksymalnym poborze prądu 0,5 A."

    --
    Kojer