  • 71. Data: 2011-04-14 21:35:17
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Może być obrazkami. Do cholery, mówimy o przedmiocie codziennego
    > użytku, dla biznesmena, dla nastolatka, dla kury domowej. To nie
    > powinien być sprzęt wymagający dokładnego studiowania kilkudziesięciu
    > dokumentów.

    trafiłeś w sedno.
    Niektórym się pierdoli w głowach, że jak kupujesz smartfona z dużym ekranem
    to automatycznie potrzebujesz aktualizacji map, pogody, maili i ch... wie
    jeszcze czego.
    Niektórzy kupują po prostu dla dużego ekranu dla multimediów, jako czytnik
    ebooków, jako przeglądarkę zdjęć itp i w sumie nawet zbędny jest im net.
    Ale nieee, im nie wolno kupować takiego fona a jak już kupią to obowiązkowo
    pakiet 10gb im wpieprzyć albo biedoty nie stać.
    Niech siedzą na nokiach z ekranem 240x320 frajerzy.
    Smartfonów im się zachciało, pewnie dla szpanu.

  • 72. Data: 2011-04-14 21:37:32
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Juz wprowadzili jakis limit w roamingu, przynajmniej Era.

    Plus też. Informuje smsem po 40zł za GPRS w roamingu, a po 100zł blokuje.
    Aby nie zablokował trzeba wysłać smsa o tresci 'odblokuj' na numer 8802.

    a.

  • 73. Data: 2011-04-14 21:51:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-04-14 23:37, Wemif pisze:

    > Plus też. Informuje smsem po 40zł za GPRS w roamingu, a po 100zł blokuje.
    > Aby nie zablokował trzeba wysłać smsa o tresci 'odblokuj' na numer 8802.

    1. od roku
    2. wymóg UE
    3. limit standardowy 50 euro

  • 74. Data: 2011-04-14 22:09:44
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > skontaktuj sie UOKIK. Nie moze byc tak, ze za marna usluge sciagaja Ci
    Dzieki za rzeczowe porady. W ostatecznosci bede tak robil ale jestesmy
    dobrej mysli :) w dyskusje wiekszosci grupowiczow nie wchodze bo nei widze
    sensu...
    Sytuacja chyba na szczescie jest ciut inna i faktycznia nastapila usterka
    najprawdopodobniej telefonu.
    Dziewczyna nawet jakby chciala i umiala to nierealne jest WYSLAC 1.5gb
    danych w 2 dni.
    Patrzylem - w pamieci telefonu jedynie 40mb zdjec.nigdy nie nakrecony zaden
    film, nigdy nie uzywany jako modem, nie zainstalowana zadna dodatkowa
    aplikacja. Chyba ze ktos sie do tego wlamal jakos i korzystal z netu przez
    tel - ale jak - nie mam pojecia - routera toto wbudowanego nie ma. przez BT
    nawet jakby byl wlaczony to raz ze to maly zasieg i nie realne a dwa ze
    musi zadac jakies haslo.
    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2011-04-14 22:31:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 23:35:17 +0200, frank drebin napisał(a):

    > Niektórzy kupują po prostu dla dużego ekranu dla multimediów, jako czytnik
    > ebooków, jako przeglądarkę zdjęć itp i w sumie nawet zbędny jest im net.

    To niech kupią urządzenie do tego przeznaczone, a nie smartfon z definicji
    przez producenta przeznaczony do połączenia z siecią. Lodówkę też w sumie
    można eksploatować bez podłączenia do prądu, ale to nie znaczy, że po to
    jest.

    > Ale nieee, im nie wolno kupować takiego fona a jak już kupią to obowiązkowo
    > pakiet 10gb im wpieprzyć albo biedoty nie stać.

    Ależ wolno im. Tylko niech potem nie narzekają, że ich cacuszko generuje im
    z powodu ich oszczędzania dodatkowe koszty. Alternatywnie niech przeczytają
    instrukcję od swojej biżuterii żeby wiedzieć jak temu zapobiec.

    > Niech siedzą na nokiach z ekranem 240x320 frajerzy.
    > Smartfonów im się zachciało, pewnie dla szpanu.

    Cóz, często właśnie taki jest powód.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 76. Data: 2011-04-14 23:31:44
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał

    > Może być obrazkami. Do cholery, mówimy o przedmiocie codziennego użytku,
    > dla biznesmena, dla nastolatka, dla kury domowej. To nie powinien być
    > sprzęt wymagający dokładnego studiowania kilkudziesięciu dokumentów.

    Jak pokazuje życie, Ci co nie chcą ani oglądać obrazków, ani czytać
    instrukcji, najwięcej tutaj krzyczą, że ich okradziono.
    A czytanie pozostawiają idiotom. Więc płać i płacz skoroś kozak.pl. Dlaczego
    nie mają z tym problemów osoby wymieniające często telefony, a tylko te,
    którym udało się w końcu złąpać Pana Boga za nogi, bo operator dał za zeta
    markowy telefonik do zabawy. No to wyszło Youtube na 1,5GB i nie ma winnych.
    Szukaj dalej jeden z drugim mb na karcie i się tłumacz, że nie ma nic
    zapisane. Bo niby co się miałoby zapisać? Oglądane 2 dni filmiki? No
    litości.

  • 77. Data: 2011-04-15 06:24:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-14, Endi <h...@C...com> wrote:

    > Jak pokazuje ?ycie, Ci co nie chc? ani ogl?daae obrazków, ani czytaae
    > instrukcji, najwiecej tutaj krzycz?, ?e ich okradziono.
    > A czytanie pozostawiaj? idiotom. Wiec p?aae i p?acz skoro? kozak.pl.

    No dobra, atakuj. Samsung Galaxy S, prosto z pudełka. Co w nim będzie
    się łączyło z internetem i jak to wyłączyć? Od razu uściślę: co będzie
    się łączło z internetem bez interakcji użytkownika. No i nie zapomnij
    podać łatwo dostępnego źródła tej wiedzy.

    > Dlaczego
    > nie maj? z tym problemów osoby wymieniaj?ce czesto telefony, a tylko te,
    > którym uda?o sie w koncu z??paae Pana Boga za nogi, bo operator da? za zeta
    > markowy telefonik do zabawy.

    Z tych samych powodów, co osoby bardzo często wymieniające samochodu
    rzadziej dają się oszukać handlarzom. Tyle, że to wcale nie
    usprawiedliwia oszustw czy naciągania.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 78. Data: 2011-04-15 06:26:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-14, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

> [...]
    > można eksploatować bez podłączenia do prądu, ale to nie znaczy, że po to

    Nikt nie ma pretensji do lodówki, że zużywa dużo prądu jak się ją
    zostawi otwartą. A co byś powiedział jakby się sama otwierała co pół
    godziny?

    > Ależ wolno im. Tylko niech potem nie narzekają, że ich cacuszko generuje im
    > z powodu ich oszczędzania dodatkowe koszty. Alternatywnie niech przeczytają
    > instrukcję od swojej biżuterii żeby wiedzieć jak temu zapobiec.

    Możesz wskazać instrukcję od smartfona w której będą opisane wszystkie
    zainstalowa aplikacje łączące się z internetem?

  • 79. Data: 2011-04-15 07:22:02
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

> [...]
    > definicji przez producenta przeznaczony do połączenia z siecią.
    > Lodówkę też w sumie można eksploatować bez podłączenia do prądu, ale

    to znaczy co, mają nosić przy sobie kindla, playerka mp3, playerka mp4, psp,
    telefon, aparat i książkę telefoniczną? I może duży budzik jeszcze?
    Ty to na poważnie napisałeś czy jaja sobie robisz?

> [...]
    > generuje im z powodu ich oszczędzania dodatkowe koszty. Alternatywnie
    > niech przeczytają instrukcję od swojej biżuterii żeby wiedzieć jak
    ale gdzie jest napisane, że to z automatu musi generować koszty, dodatkowo
    im w chuj nie potrzebne?

    > Cóz, często właśnie taki jest powód.
    W twoim przypadku zapewne, ale jak pisuje jeden klasy z p.p "nie każdy jest
    tobie podobny"

  • 80. Data: 2011-04-15 07:37:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    > Nikt nie ma pretensji do lodówki, że zużywa dużo prądu jak się ją
    > zostawi otwartą. A co byś powiedział jakby się sama otwierała co pół
    > godziny?

    Czy ty rozumiesz, co się do ciebie pisze? Smartfon jest Z DEFINICJI
    przeznaczony do pracy z podłączeniem internetowym. Parafrazując twoją
    parafrazę, twoja lodówka jest przeznaczona do pracy z otwartymi drzwiami.

    > Możesz wskazać instrukcję od smartfona w której będą opisane wszystkie
    > zainstalowa aplikacje łączące się z internetem?

    Każda instrukcja jaką widziałem ostrzega, że smartfon może łączyć się
    samodzielnie z internetem. Reszta jest kwestią rozumu a raczej jego użycia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118