  • Data: 2011-09-19 10:04:47
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, fachowca to i dobrze posłuchać, człowiek rozumie od razu dlaczego
    > wszystko tak działa.
    > I pewnie wyjaśnia to, dlaczego w UK dobrze działa, w końcu mają tylko i
    > wyłącznie rodzime sieci, w końcu od dawna wiadomo, że Niemcy (T-mobile),
    > Francja (Orange), Hiszpania (O2) i Hongkong (Three) należą do Wielkiej
    > Brytanii

    O innych sieciach sie nie wypowiem, ale wybacz - O2 to brytyjska firma,
    chyba, ze sie juz sprzedala.
    O2 to do 2003 (jak pamietam) BT Celnet czyli wydzielona spolka z BT
    (odpowiednik Polskiej Telekomunikacji).
    BT Celnet potem dostalo samodzielnosc i zmienilo nazwe na O2. Ja do dzis mam
    karte sim BT Celnet:)))
    Tak wiec O2 jest jak najbardziej brytyjskie a przynajmniej korzenie ma
    czysto brytyjskie:)