  • Data: 2011-09-19 11:59:19
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jeremiasz" napisał w wiadomości grup
    >A kto jest wła?cicielem tych sieci w UK? Zastanawiam się dlaczego tam
    >może to działac na normalnych zasadach, nie takich z dżungli.
    >Może dlatego, że w Polsce, to większo?ć sieci jest w rękach albo
    >Niemców, albo Francuzów (nie wiem jak tam Plus, ale chyba
    >komunistów;-), a jak

    No jak to kto ? Np Orange :)

    Jesli dziala lepiej, to:
    a) maja lepszy (?) urzad regulacyjny, ktory po takim numerze uznaje
    wine operatora i dop* kare, wiec operator woli zalatwic sprawe
    polubownie,
    b) maja 300 lat doswiadczen w kapitalizmie wiecej, dorobili sie
    organizacji konsumenckich i opinii publicznej ... jedna gazeta
    ostatnio zbankrutowala, jak na nia inne przypuscily nagonke :-)
    c) maja lepsze sady i wiedza ze nie wyprocesuja takiej kwoty od
    klienta, a wiecej straca na opinii
    d) u nas prezes filii musi sie wykazac osiagnieciami, a zreszta zyjemy
    "w panstwie prawa" to plac kliencie zgodnie z umowa.

    Ale oni znaja pojecie "small print", a u nas w umowach wszystko jedna
    czcionka :-)
    I znaja tez ten problem z transmisja danych - nie jestesmy jedyni :-)

    P.S. w Erze ustawili mi jakis limit na koszty w roamingu, moze sporo
    zlosci zaoszczedzic, no ale krajowych transmisji nie dotyczy.

    J.