  • 21. Data: 2010-07-23 09:02:38
    Temat: Re: drukarka fotograficzna kilka pytan
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-23 09:52, Bastech pisze:
    > Ten temat na tym forum jest często przytaczany jako swego rodzaju
    > "tutorial" postępowania z zamiennikami do drukarek robiąc, moim zdaniem,
    > więcej szkody niż pożytku.
    Szkodzi brak wiedzy, a jak kazda internetowa grupa, tak i tam znajdziesz
    "wioskowych glupkow" :) Na pewno w watku sa uzyteczne informacje, jesli
    go przeczytales to latwo znajdziesz te osoby na ktorych wypowiedziach
    mozna sie oprzec.
    Marx

  • 22. Data: 2010-07-23 09:09:26
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-23 09:56, Robert_J pisze:
    > Znów powiem swoje, całkowicie subiektywne, zdanie. Uważam że żadną
    > drukarką, nawet na zamiennikach tuszy, nie przeskoczy się ceny labów
    > internetowych :-).
    zgadzam sie i trzeba byc tego swiadomym jak sie kupuje drukarke
    Marx

  • 23. Data: 2010-07-23 10:23:00
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    steel pisze:
    > Ostatnio co raz czesciej zastanawiam sie nad zakupem drukarki fotograficznej
    > i nie tylko.
    > Drukarka ma sluzyc do (w odopowiedniej kolejnosci):
    > - Fotografia - wiadomo jak najlepsza jakosc i odwzorowanie kolorow
    > - Drukowawnie codzienne...
    > - Druk na plytach CD/DVD

    Na początku czerwca kupiłem taki zestaw u tego samego sprzedawcy:

    http://allegro.pl/item1161116865_hit_epson_px650_sta
    le_zasilanie_max_600ml_tuszu.html

    Jak na razie sprawuje się bardzo dobrze, do kolorów nie mam zastrzeżeń.
    Przed kupnem naczytałem się, że bez profilowania to tragedia będzie, a
    tu nic z tych rzeczy, więc odpuściłem na razie profilowanie, bo różnicy
    na + raczej nie będzie :)
    Drukuję na papierach z Lidla (to zdaje się AGFA jakaś, kupiłem, bo
    chwalili na różnych forach). Tusz zamiennik to inkmate. Jedyne
    zasrzeżenie do CISSa jakie mam jest natury mechanicznej, tzn.
    zbiorniczki mają kawałki samoprzylepnej taśmy do mocowania na drukarce,
    która to taśma po jakimś czasie się odlepia, więc całość jak na razie
    stoi po prostu obok drukarki na podstawce o odpowiedniej wysokości.
    No i rurki powodują, że górna pokrywa jest nieco uniesiona (o grubość
    rurek). Jak na razie nic się nie zatyka, nie wylewa itp :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 24. Data: 2010-07-23 10:39:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    A ja powiem tak: po wielu bojach z moimi i znajomych atramentami
    kupiłem termosublimacje selphy i nareszcie jestem zadowolony.
    Zdjęcie 10x15 robie kiedy chce i jak chce (bywało że zdjęcia
    robiłem na totalnym odludziu używając samochodowej przetwornicy).
    Co prawda kosztuje 1 papier 1zł ale jak na juz i teraz to nie mam
    kompromisów jakościowych co do barw, wytrzymałości i żywotności
    odbitki.
    Więcej jak chce lub większe i w domu to uzywam labu za .35zł, a
    a4 za 3zł i za zasychającym lub wyblakłym/przesyconym atramentem
    nie tesknie wcale. Na potrzeby zwykłego drukowania mam b&w laser.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 25. Data: 2010-07-23 12:03:30
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-23 12:23, ajt pisze:
    > Drukuję na papierach z Lidla (to zdaje się AGFA jakaś, kupiłem, bo
    > chwalili na różnych forach).
    Agfa z Lidla to dziadostwo. Dobry jest bodajze "united office" czy jakos
    tak - takie niebiesko-szare pudelka. W srodku jest papier firmy Sihl - z
    tego co znalazlem w necie to dosyc duza firma produkujaca papiery do
    profesjonalnych urzadzen drukujacych
    Marx

  • 26. Data: 2010-07-23 12:21:09
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Marx pisze:
> [...]
    > tak - takie niebiesko-szare pudelka. W srodku jest papier firmy Sihl - z
    > tego co znalazlem w necie to dosyc duza firma produkujaca papiery do

    To ja mam tego Sihla właśnie. Pisałem o Agfie, bo tak twierdzili
    "znawcy", że w środku Agfa, a ten Sihl tylko pakuje i firmuje, ale skoro
    to właśnie jest producent, to niech mu będzie :)
    W każdym razie jakość jest ok. Teraz tylko poluję na kolejne pojawienie
    się tegoż w Lidlu, żeby uzupełnić zapasy :)
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 27. Data: 2010-07-23 13:51:25
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-07-23 14:21, ajt pisze:

> [...]
    > W każdym razie jakość jest ok. Teraz tylko poluję na kolejne pojawienie
    > się tegoż w Lidlu, żeby uzupełnić zapasy :)

    A moze i siedzi w srodku Agfa, kto to wie :) Niemniej w Lidlu mozna tez
    kupic papiery marki Agfa i te choc tansze zdecydowanie odradzam
    Marx