    Date: Fri, 23 Jul 2010 12:23:00 +0200
    From: ajt <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: drukarka fotograficzna kilka pytan

    steel pisze:
    > Ostatnio co raz czesciej zastanawiam sie nad zakupem drukarki fotograficznej
    > i nie tylko.
    > Drukarka ma sluzyc do (w odopowiedniej kolejnosci):
    > - Fotografia - wiadomo jak najlepsza jakosc i odwzorowanie kolorow
    > - Drukowawnie codzienne...
    > - Druk na plytach CD/DVD

    Na początku czerwca kupiłem taki zestaw u tego samego sprzedawcy:

    http://allegro.pl/item1161116865_hit_epson_px650_sta
    le_zasilanie_max_600ml_tuszu.html

    Jak na razie sprawuje się bardzo dobrze, do kolorów nie mam zastrzeżeń.
    Przed kupnem naczytałem się, że bez profilowania to tragedia będzie, a
    tu nic z tych rzeczy, więc odpuściłem na razie profilowanie, bo różnicy
    na + raczej nie będzie :)
    Drukuję na papierach z Lidla (to zdaje się AGFA jakaś, kupiłem, bo
    chwalili na różnych forach). Tusz zamiennik to inkmate. Jedyne
    zasrzeżenie do CISSa jakie mam jest natury mechanicznej, tzn.
    zbiorniczki mają kawałki samoprzylepnej taśmy do mocowania na drukarce,
    która to taśma po jakimś czasie się odlepia, więc całość jak na razie
    stoi po prostu obok drukarki na podstawce o odpowiedniej wysokości.
    No i rurki powodują, że górna pokrywa jest nieco uniesiona (o grubość
    rurek). Jak na razie nic się nie zatyka, nie wylewa itp :)
    Andrzej
    www.radom.ws