  • Data: 2012-05-27 13:18:13
    Temat: Re: drukarka do domu - niekoniecznie nowa, byle niezawodna
    Od: doxent <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-26 16:10, czesio pisze:
    > Zależy mi na drukarce przede wszystkim taniej w eksploatacji i nie
    > zasychającej po dłuższym czasie nieużywania.
    >
    > Co do jakości to wystarczy aby się dało przeczytać.
    >
    > Drukarka ma służyć głównie do okazjonalnego drukowania dokumentów, np.
    > czasami trzeba jakiś formularz wydrukować (czy też zkserować skanerem)
    > wypełnić i wysłać zwykłą pocztą, no takie rzeczy. A czasami drukarka
    > będzie stać wręcz miesiącami nieużywana, aż tu przyjdzie jakiś pilny
    > dzień.

    tylko laserówka. Np jakiś dobry stary HP np 5L, III albo Samsung np
    ML-2010. Unikaj Lexmarków bo ma drogie tonery jak i wszystko.
    Generalnie problem praktycznie wszystkich laserówek to padający
    separator co wiąże się z nie pobieraniem albo pobieraniem za dużo
    papieru podczas drukowania. Rolka z allegro to koszt kilkunastu zł.
    Zamienniki to około 50-60zł za toner.