  • Data: 2015-05-09 14:30:01
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:554df762$0$2199$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Subiektywnie. Nie ma pewności, ze obiektywnie.

    Wytłumacz co przez to rozumiesz... Bo jeśli kupuję w przedpłacie za $10
    kupon o wartości $20 do restauracji w swoim mieście to jest to obiektywnie
    kupiony produkt za pół ceny. Gdybym wszedł z ulicy i kupił tą samą ilość
    jedzenia/alkoholu bez kuponu to zapłaciłbym $20. Inny przykład oferty
    Groupona jaki kupiłem to przedpłata na mycie samochodu w nowej myjni
    samochodowej której nie znałem. Również około 40-50% ceny detalicznej dla
    ludzi z ulicy.

    Obawiam się, ze na siłę chcesz udowodnić swoją karkołomnie nieprawdziwą
    teorię i słab Ci to wychodzi... Fakt, część ofert nie jest atrakcyjna, ale
    większość które widziałem w USA są grubo poniżej cen rynkowych.

    A właściciel biznesu kooperujący z Grouponem może wkalkulować w cenę również
    fakt, że jakiś procent tych przedpłaconych kuponów nie zostanie
    zrealizowana - a to ludziom się plany zmienią, a to im się myjnia nie
    spodoba i przyjdą raz, wykorzystają np. 1 z 4 myć i reszty nie użyją albo
    kupią komuś w prezencie groupona a ofiarowany np. takiej usługi nie będzie
    chciał i nie wykorzysta wcale - pewnie tego nie wziąłeś pod uwagę?

    Dużo jest w USA serwisów opierających się na ofertach tańszych ale z
    przedpłatą, bez możliwości zwrotu (np. wypożyczalnia samochodów czy
    pośrednik wyjajmu pokoi hotelowych) - jest to jakaś forma ryzyka że z oferty
    nie skorzystasz, ale jeśli ktoś ma stabilne życie i umie planować to na
    takich ofertach skorzysta więcej niż przeciętny klient.