  • Data: 2015-05-11 12:46:28
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 maja 2015 22:37:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > No widzisz - czyli kwoty są nieporównywalnie większe niż 1100zł.

    Oczywiście że tak ! Taki zakup to jest zwyczajne minimum logistyczne !
    Koszt odbitki który podałem był liczony dla dużej sieci, gdzie taką dostawę jeden lab
    przerabia maksymalnie w dwa dni !

    > Zgadza się. Ale nie płacą 20gr od odbitki, bo tyle tam srebra nie jest.
    > Tak samo są firmy odzyskujące złoto ze złomu elektronicznego.
    > I płacą za niego. Ale nie tyle co kosztuje procesor Intela, prawda?

    Co nie zmienia faktu że hurtownia nie ma papieru i chemii za darmo i nawet przy
    bardzo dużych zamówieniach nie zejdzie poniżej własnej ceny zakupu.

    > Mówiliśmy o cenie 19zł za 100 odbitek z wysyłką.
    > Twoje "minimum" jak widzisz sam było przekroczone.
    > Być może mylisz się w swojej ocenie rynku...

    Jeżeli się mylę to wyłącznie w dół. Taka cena to jest oferta poniżej kosztów
    wytworzenia, tyle. Ktoś się zdecydował na taką stawkę licząc że ściągnie klientów, a
    potem podniesie cenę. W mojej ocenie jest to strategia samobójcza.
    Pozdrawiam Marcin