  • Data: 2015-05-10 22:05:50
    Temat: Re: druk zdjęć
    Od: d...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 maja 2015 11:41:41 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > I paleta papieru foto, Twoim zdaniem, kosztuje 1100zł?

    Zależy ile i jakiego papieru, ale od kilku do kilkunastu tysięcy. Jedna paczka-
    cztery rolki- kosztują od 250 zł/netto wzwyż.

    > O zawartość srebra to ja bym się tam martwił na ostatnim miejscu... To są
    > mikrogramy - mały ułamek wartości końcowego produktu. Nie siej dezinformacji
    > bo cena kruszcu jest tam nieistotna, zwłaszcza w fotografii barwnej.

    Są firmy które pracowicie to srebro odzyskują ze ścieków poprodukcyjnych. Opłaca im
    się te ścieki wręcz kupować i odbierać własnym kosztem..
    Ale mniejsza o to, nawet przemysłowe laboratoria nie są w stanie wypuścić odbitki
    dziesięciokrotnie taniej. Ani pięciokrotnie, ani nawet tańszej o 10% od podanego
    przeze mnie minimum. Oczywiście używając pełnowartościowych materiałów.
    Pozdrawiam Marcin