eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocykla › Re: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Ivam" <f...@-...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 09:01:38 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <h4m7so$l2h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k84n$mo2$3@news.wp.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    <h4k8q2$mo2$5@news.wp.pl> <h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl>
    <h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h4m5er$ag1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: esm210.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1248764632 21585 83.20.132.210 (28 Jul 2009
    07:03:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 07:03:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h4m5er$ag1$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606055
    [ ukryj nagłówki ]

    "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote in message
    news:h4m5er$ag1$1@news.onet.pl...
    > A jak ilosc tarcz wplywa na przyczepnosc opony? Wlasnie niedawno o tym
    > dyskutowalem ze znajomym.
    > Wyszlo nam, ze ilosc tarcz i jakosc klocków moze decydowac o sile, z jaka
    > naciskam dzwignie hamulca, ale ostatecznie i tak waskim gardlem staje sie
    > styk opona-asfalt.

    Ale uwzgledniasz, ze mozesz hamowac mocniej, zatem srodek ciezkosci
    motocykla przesuwa sie, dociazajac przednia opone, dzieki czemu sila tarcia
    jest wieksza?

    Uwzgledniasz rowniez, ze nie raz moze Ci braknac sily w lapie, zeby
    zahamowac odpowiednio mocno?

    Ale nie zaprzeczam, ze jesli uwzglednic tylko jedno hamowanie to wyniki 2
    tarcze vs. 1 tarcza moga byc bardzo zblizone.

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: