eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocykla › Re: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 08:22:24 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <h4m5er$ag1$1@news.onet.pl>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k84n$mo2$3@news.wp.pl>
    <d...@c...googlegroups.com>
    <h4k8q2$mo2$5@news.wp.pl> <h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl>
    <h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087207189233.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="ISO-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1248762139 10753 87.207.189.233 (28 Jul 2009 06:22:19 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 06:22:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Antivirus: avast! (VPS 090726-1, 2009-07-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Not-Tested
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606048
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisal w
    wiadomosci news:h4m474$s87$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > "Mustafa" <M...@B...xx> wrote in message
    > news:h4l0jj$6nm$1@news.onet.pl...
    >> Ci powiem, ze
    >> opony, ilosc tarcz, klocki maja w swietle pytania znaczenie delikatnie
    >> mówiac takie sobie.
    > (...)
    >> Czyli rzeczy które wymieniasz jako najwazniejsze maja takie znaczenie ze
    >> róznica opóznienia to bedzie kilka-kilkanascie % (zwlaszcza ze zalezy
    >> przede wszystkim od warunków na drodze)
    >
    > Wez pozycz np. GS'a albo, zahamuj z 80km/h, a potem pozycz fazera, albo
    > jakas szlifierke i zahamuj z tych samych 80km/h... mowisz, ze ilosc tarcz,
    > rodzaj klockow i przedniego zawieszenia nie ma znaczenia?
    >
    > Wez przeczytaj swoje wypociny zanim wyslesz. Wiem, ze starasz sie jak
    > najbardziej udowodnic Kuczowi (Kuczemu? Kuczu'owi?), ze sie chlopak nie
    > zna, ale przeginasz totalna "atechnicznoscia" swoich wypowiedzi.


    A jak ilosc tarcz wplywa na przyczepnosc opony? Wlasnie niedawno o tym
    dyskutowalem ze znajomym.
    Wyszlo nam, ze ilosc tarcz i jakosc klocków moze decydowac o sile, z jaka
    naciskam dzwignie hamulca, ale ostatecznie i tak waskim gardlem staje sie
    styk opona-asfalt. Jesli wiec na GS500 z jedna tarcza z predkosci 40km/h
    zatrzymam sie w 5m (mniej wiecej), to na tym samym GS500 z dwiema tarczami
    mialbym sie zatrzymac szybciej? Niby czemu?

    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: