  • Data: 2009-07-28 00:51:42
    Temat: Re: droga hamowania motocykla
    Od: "Jasio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Mustafa" napisal w wiadomosci

    > Wiesz... jakkolwiek Twoje odpowiedzi w temacie watku sa idiotyczne i
    > udowadniaja ze nie masz wiedzy tylko jak zwykle sie zgrywasz to Ci
    > powiem, ze
    > opony, ilosc tarcz, klocki maja w swietle pytania znaczenie
    > delikatnie mówiac takie sobie.

    Wiesz co, stary?
    O ile Twoja fascynacje chinskim sprzetem motocyklopodobnym i
    fanatyczne propagowanie tegoz jestem w stanie zrozumiec...
    To teraz pierdolnales taka bzdure, ze powinno Ci byc wstyd.

    Jezeli Twoim zdaniem ilosc tarcz, ich wielkosc, miekkosc opon i rodzaj
    klocków nie maja znaczenia w drodze hamowania, lub sa pomijalne -
    powinienes sie wziac za cokolwiek innego, a nie za dyskusje ponizej
    wszelkiego poziomu merytorycznego. Dyskusja czy to o motocyklach czy o
    technice motocyklowej czy o czymkolwiek zwiazanym z rzeczywistoscia
    motocyklowa na tej grupie nie powinna byc absolutnym pierdoleniem
    glupot. Na to zgody nie ma i niniejszym ladujesz w KFie. Bo wole
    czytac co smaczniejsze kaski takich pierdól odpowiednio skomentowane
    przez ludzi majacych o motocyklach niejakie pojecie niz taki stek
    bzdur, jaki zaprezentowales powyzej.

    Zegnam ostatecznie.

    --
    Jasio