    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dosypali mi cukier do baku!!!!
    Date: Sun, 21 Mar 2010 13:12:58 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Jakiś czas temu coś złego działo się z moim Golfem 1,8 gti B/G. nie wiedzialam
    > co się z nim dziję zaczął mi świrować. Nie odpalał tak jak powinien myślałam że
    > zalało mi świece. Więc najpierw akcja czyszczenia świec...nie zaskutkowało. To
    > pomyślałam że może nie tak je wyczysciłam więc kupilam nowe i tym razem wymienił
    > mi je mechanik bo pomyślałam że coś źle robie. Też nie poskutkowało. W końcu coś
    > mnie ruszyło i sobie myśle...zegary jakie mam takie mam czasami szfankują...to
    > może nie mam paliwa tyle ile wskazuje na zegarze. kupiłam 5 l benzyny otwieram
> [...]
    Miałeś szczęście że się nie znali i że samochód z wtryskiem. Jak by się znali i
    byłby gaźnik to by nie sypali cukru tylko zrobili zawiesinę cukru pudru w
    paliwie i to wlali. W zasadzie nic się nie niszczy od cukru tylko trzeba silnik
    rozebrać i wyczyścić z karmelu. Bardzo ładnie skleja tłoki z cylindrami. I to
    nie w czasie kiedy pracuje a jak się go wyłączy i wystygnie. Musisz niestety
    wyjąć zbiornik i go dobrze wypłukać wodą. Przewody paliwowe też. Filtry do
    wymiany. Pompy paliwa nie musisz wymieniać. Jej nic się nie może stać. Lepszy
    patent od cukru to pianka montażowa wstrzyknięta głęboko do wydechu. A najlepszy
    o jakim tutaj słyszałem to kasza manna wysypana na dach. Jak znajdziesz
    humorystę to możesz mu się odwdzięczyć.