  • Data: 2010-03-22 11:47:38
    Temat: Re: dosypali mi cukier do baku!!!!
    Od: Grzegorz <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Czarek Daniluk !:

    > Na czym opierasz swoje stwierdzenia ??

    A na doświadczeniach, choć tylko częściowo własnych. Już raz zasyfiłem
    instalację, wszystkie wtryski do wymiany, płukanie przewodów nitro i
    denaturatem - a siatki na wtryskach, to się pokruszyły ...

    > Pogromcy mitów testowali kiedyś cukier w baku - silnik przeżył bez
    > najmniejszego problemu.

    Bo 1. cukier w benzynie się nie rozpuszcza

    2. a jeśli nawet to cukier się spali.

    > Ja też sam osobiście kiedyś chciałem w ten sposób zatrzeć silnik w
    > moskwiczu Aleko, niestety też ze skutkiem negatywnym - czyli cukier nic
    > złego temu silnikowi nie uczynił !!

    Ale niestety wszelkie brudy zatykają co się da. A cukier zasyfi najpierw
    pompę (i ona się może szybko zatrzeć, nawet jak wirnikowa, i komutator
    też padnie), potem filtr, i resztę. A te gałązki, to też nieciekawe w
    baku ... Ja bym wyjął cały bar, to nie taka wielka robota.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz