  • Data: 2011-04-20 11:19:29
    Temat: Re: dostalem nowy dysk+partycje
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdzilem wlasnie na innym laptopie, tam particion magik sie otworzyl
    > ale
    > dalej nie widzi tego dysku ;-/..juz nie mam koncepcji co zrobic z tym
    > dziadostwem ...

    Na stronie seageta nie ma niestety osobnego pliku do sciagniecia do XP gdyz
    napisane jest ze po podlaczeniu dysku system automatycznie go zainstaluje .

    http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&n
    ame=portable-drivers&vgnextoid=fba08eaf05c70110VgnVC
    M100000f5ee0a0aRCRD

    Jest tylko sterownik do win 98..

    Juz sam nie wiem, czy to wina sterownikow czy dysku..