eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydorobienie końcówki czujnika w głowicyRe: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.65!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
    Date: Tue, 7 Feb 2017 08:59:06 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <o7buoa$mdf$1@news.chmurka.net>
    References: <e...@g...com>
    <o7amns$bbf$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 7 Feb 2017 07:59:06 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.65"; logging-data="22959";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598940
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-02-07 o 04:21, k...@g...com pisze:
    > Wynalazek taki ze zamiast kontrolki lub precyzyjniej obok kontrolki cisnienia oleju
    chcialem miec czujnik akyualnego cisnienia w Barach.
    >
    Toż to było już w Ładzie, poszukaj zegara od ciśnienia od tego
    samochodu. Ładny, okrągły zegar, więc spokojnie możesz gdzieś go
    zabudować. Z czujnikiem w silniku ładnie współpracował, wskazania na
    bieżąco, zależne od obrotów. Najlepiej dorwać komplet, żeby elektrycznie
    się zgadzało. Podłączenia banalne, z podświetleniem.
    W wersji na zachód, potocznie zwanej fińską był zegar z ogólnie przyjęta
    grafiką oleju zamiast napisu "?????"

    No i nie rozumiem dlaczego chcesz mierzyć to w głowicy.
    W samochodach które znam, zawsze był czujnik ciśnienia wpięty w główną
    magistrale olejową, zawsze gdzie na dole bloku silnika, a nie w głowicy.

    Do bloku był dokręcony trójnik, ciśnienie szło na czujnik od kontrolki i
    na manometr od wskazówki.
    W uboższym modelu nie było trójnika, czujnik wkręcony bezpośrednio.
    Zobacz gdzie masz obecnie czujnik ciśnienia i zrób odnogę na manometr.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: