eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydorobienie końcówki czujnika w głowicyRe: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
  • Data: 2017-02-07 14:30:42
    Temat: Re: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-07 o 13:59, k...@g...com pisze:
    >
    >> Z tego wynika, że korozja jest wywołana powstaniem siarczanu miedzi, z
    >> wody, wilgoci itp.
    >> Od strony wewnętrznej będziesz mieć olej, więc spokój. Od zewnętrznej
    >> dość ciasne, więc szczelne połączenie gwintowane. W środku gwintu nie
    >> będzie korodować, co najwyżej na wylocie. Ale tam możesz zabezpieczyć
    >> przed wilgocią np. jakimś smarem, klejem itp.
    >>
    >
    > Ok a ten temat że nie łączymy Cu i Al ze sobą. Tam przez czujnik będzie do
    kontrolki płynął jakiś prąd jednak, nie ma kłopoty z tym?
    >
    Metalurgiem nie jestem, ale jeśli w cholerę czujników w przemyśle
    samochodowym jest właśnie mosiężnych, a obecnie całe silniki są z
    aluminium, od głowic, przez blok do misek olejowych, to chyba wpływ jest
    pomijalny, a nasza rozmowa czysto akademicka.

    W garażu mam pompę wody z Lublina 4CT90 z nadal wkręconym czujnikiem
    temp wody żółtym, czyli z mosiądzu. Przyczyną wymiany pompy była
    nieszczelność na wałku, nie na gwincie czujnika. Pompa wymieniona gdy
    samochód miał chyba z 15 lat i nalatane niewiadomoile kilometrów.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: