eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydorobienie końcówki czujnika w głowicyRe: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
  • Data: 2017-02-07 08:59:06
    Temat: Re: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-07 o 04:21, k...@g...com pisze:
    > Wynalazek taki ze zamiast kontrolki lub precyzyjniej obok kontrolki cisnienia oleju
    chcialem miec czujnik akyualnego cisnienia w Barach.
    >
    Toż to było już w Ładzie, poszukaj zegara od ciśnienia od tego
    samochodu. Ładny, okrągły zegar, więc spokojnie możesz gdzieś go
    zabudować. Z czujnikiem w silniku ładnie współpracował, wskazania na
    bieżąco, zależne od obrotów. Najlepiej dorwać komplet, żeby elektrycznie
    się zgadzało. Podłączenia banalne, z podświetleniem.
    W wersji na zachód, potocznie zwanej fińską był zegar z ogólnie przyjęta
    grafiką oleju zamiast napisu "?????"

    No i nie rozumiem dlaczego chcesz mierzyć to w głowicy.
    W samochodach które znam, zawsze był czujnik ciśnienia wpięty w główną
    magistrale olejową, zawsze gdzie na dole bloku silnika, a nie w głowicy.

    Do bloku był dokręcony trójnik, ciśnienie szło na czujnik od kontrolki i
    na manometr od wskazówki.
    W uboższym modelu nie było trójnika, czujnik wkręcony bezpośrednio.
    Zobacz gdzie masz obecnie czujnik ciśnienia i zrób odnogę na manometr.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: