eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydorobienie końcówki czujnika w głowicyRe: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
  • Data: 2017-02-07 14:14:45
    Temat: Re: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-07 o 13:50, Zenek Kapelinder pisze:
    > Skad wiesz ze to byly bary a nie atmosfery albo dziesiatki metrow slupa wody? Jak
    byly tutaj lady to opony sie pompowalo w atmosferach a nie barach. Inna sprawa ze
    dokladnosc tego wskaznika ma sie do rzeczywistej wartosci jak bat do dupy. Dokladnosc
    czujnika z bimetalem w granicach +-20&, dokladnosc wskaznika +-25%. Liczenie ze sie
    bledy skompensuja raczej zerowe. Do tego wrazliwosc czujnika na temperature.
    >
    Nie mam już książki serwisowej do 2103, ale:

    Przy prawidłowo działającym silniku max ciśnienie oleju powinno być w
    okolicach 0,4MPa, nieważne czy to 30 letni antyk, czy nowoczesne cudo
    techniki.

    Wartość środkowa na wskaźniku to 4 czegośtam. 0,4MPa to więc:
    4 bar
    4 078,977 centymetrów słupa wody
    3,947 atm

    Środkowe odpada, a jako że to jest wskaźnik, a nie miernik, to czy to
    bar czy atm, to jeden pies.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: