  • Data: 2017-02-07 13:41:02
    Temat: Re: dorobienie końcówki czujnika w głowicy
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-07 o 12:40, k...@g...com pisze:
    > No toż przecież coś próbuje podobnego zrobić i dlatego pytam z jakiego materiału?
    > Miejsca nie mam tyle co na tamtej fotce.
    >
    > Teraz myślałem o jakiejś stali nierdzewnej ale podobno nie wolno takiego czegoś
    wkręcać w głowicę bo coś się dzieje że nie da się tego potem wykręcić

    http://www.cnc.info.pl/topics66/polaczenie-aluminium
    -z-mosiadzem-vt82717.htm?highlight=
    Z tego wynika, że korozja jest wywołana powstaniem siarczanu miedzi, z
    wody, wilgoci itp.
    Od strony wewnętrznej będziesz mieć olej, więc spokój. Od zewnętrznej
    dość ciasne, więc szczelne połączenie gwintowane. W środku gwintu nie
    będzie korodować, co najwyżej na wylocie. Ale tam możesz zabezpieczyć
    przed wilgocią np. jakimś smarem, klejem itp.

    --
    viktorius