  • 1. Data: 2010-08-31 13:51:12
    Temat: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    trzy lata temu jak wielu innych poczatkujacych kupilem sobie kilka domen
    w domeny.pl, za glupote sie placi wiec placilem tyle ile regulamin promocji
    okreslil, obecnie wykupilem w rejestrator24.pl opcje na dwie domeny na
    ktorych najbardziej mi zalezalo, natomiast zostala u nich jedna nieuzywana domena
    .com (wszystkie wygasna u nich w ciagu tygodnia i na tym sie skonczy
    moja przygoda z ta firma)

    to co mnie zaskoczylo dzisiaj kiedy pomyslalem o przeniesieniu tej nieuzywanej
    domeny .com to zmiany w cenniku - ostatnio kiedy sprawdzalem przeniesienie
    z domeny.pl domeny .com kosztowalo 99 pln, obecnie, zapewne zeby wydoic
    tych ktorzy nie chca zostac i byc dalej naciagani przyjemnosc taka kosztuje
    skromne 244 EURO

    moim zdaniem takie cos to kurestwo poprostu, ale skoro taki maja biznes plan...

  • 2. Data: 2010-08-31 21:23:49
    Temat: Re: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-08-31 15:51, m4rkiz pisze:
> [...]
    > skromne 244 EURO
    >
    > moim zdaniem takie cos to kurestwo poprostu, ale skoro taki maja biznes

    Załóż sobie bloga i tak wylewaj swoje żale :/

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-08-31 22:35:23
    Temat: Odp: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Załóż sobie bloga i tak wylewaj swoje żale :/

    czyli nie uwazasz ze jest to chamskie wykorzystywanie klientow?

  • 4. Data: 2010-09-01 04:14:15
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-01 00:35, m4rkiz pisze:
    > Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > czyli nie uwazasz ze jest to chamskie wykorzystywanie klientow?

    Trudno mi jest się odnieść do tematu, bo nie znam wszystkich szczegółów.
    Wiem natomiast jedno, że często tego typu reakcje są emocjonalne i
    jednostronne. Z reguły nie czyta się umów, warunków współpracy,
    regulaminów, itp. A potem pretensje swoje "wylewamy" na cały świat, bo
    wszyscy są źli tylko nie X.

    Natomiast nie wiem co Twoja wiadomość niby ma wnosić do podniesienia
    jakości zawartości merytorycznej pl.comp.wwww :-(

    --
    Peter

  • 5. Data: 2010-09-01 07:52:45
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pretensje swoje "wylewamy" na cały świat, bo wszyscy są źli tylko nie X.

    "Firma Domeny.pl stosowała niedozwoloną klauzulę zastrzegając sobie prawo do zmian
    w regulaminie - potwierdził Sąd Apelacyjny
    [..]
    O firmie Domeny.pl Dziennik Internautów pisał dość dużo w roku 2008. Wielu naszych
    Czytelników skarżyło się na mało zrozumiałe regulaminy oraz [...] Osoby te nie
    mogły oprzeć się wrażeniu, że wprowadzono je w błąd.
    [..]
    Prawnicy komentujący sprawę dla DI nie mieli wątpliwości, że Domeny.pl powinna
    jasno informować o cenach usług."

    tego jest masa, dotyczy promocji z 2008 ktore sie wlasnie po 3 latach koncza

    zawarlem umowe i placilem tyle ile sobie zyczyli, chociaz bylo to dobre dwa
    razy wiecej niz jakas srednia rynkowa

    ale jezeli w momencie kiedy ludziom konczy sie promocja i zaczynaja sie od
    nich wyprowadzac koszt authinfo wzrasta do 244 euro za domeny globalne to
    cos jest nie tak, owszem, dalej maja prawo, ale zaczyna to przypominac
    oferty panow w dresach ktorzy w ramach promocji zagwarantuja dalsze
    posiadanie calosci uzebienia jezeli oddasz im telefon komorkowy

    > Natomiast nie wiem co Twoja wiadomość niby ma wnosić do podniesienia jakości
    > zawartości merytorycznej pl.comp.wwww :-(

    jest to miejsce gdzie wiele osob zdobywa wiedze o www, a posiadanie czy
    zalatwienie klientowi domeny jest tego raczej nieodlaczna czescia, chodzi
    tylko o to zeby ktos kto chce u nich wykupic uslugi sprawdzil dwa razy
    zanim wpusci siebie czy klienta w kosztowny "kanal"

  • 6. Data: 2010-09-01 08:09:17
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 10-09-01 09:52, m4rkiz pisze:

> [...]

    Racja.

    > "Firma Domeny.pl stosowała niedozwoloną klauzulę zastrzegając sobie
    > prawo do zmian w regulaminie - potwierdził Sąd Apelacyjny

    Wiedząc to kupiłeś u nich domeny. Mądre...

> [...]
    > Wielu naszych Czytelników skarżyło się na mało zrozumiałe regulaminy
    > oraz [...] Osoby te nie mogły oprzeć się wrażeniu, że wprowadzono je w

    J.w.

    > Prawnicy komentujący sprawę dla DI nie mieli wątpliwości, że Domeny.pl
    > powinna jasno informować o cenach usług."

    Co nas to interesuje?

> [...]
    > koncza
    > zawarlem umowe i placilem tyle ile sobie zyczyli, chociaz bylo to dobre dwa

    Geniusz, normalnie geniusz.

> [...]
    > oferty panow w dresach ktorzy w ramach promocji zagwarantuja dalsze
    > posiadanie calosci uzebienia jezeli oddasz im telefon komorkowy

    Ale czy oni Cię zmusili byś u nich kupił? Bili Cię? Jest wolny rynek,
    wybrałeś, zapłaciłeś i już. Twój problem.

    > jest to miejsce gdzie wiele osob zdobywa wiedze o www, a posiadanie czy

    O www, nie o byznesie domenowym.

    > zalatwienie klientowi domeny jest tego raczej nieodlaczna czescia, chodzi

    Niekoniecznie.

    > tylko o to zeby ktos kto chce u nich wykupic uslugi sprawdzil dwa razy
    > zanim wpusci siebie czy klienta w kosztowny "kanal"

    To samo czytaliśmy już o AZ, Home i innych. Zawsze komuś jest źle. Bo
    nie wiedział, bo nie przeczytał, bo się zmieniło. Nuda...
    Nie żebym ich bronił, ale to nie miejsce na żale.

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps

  • 7. Data: 2010-09-01 08:57:09
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Robert Kusmierz pisze:
    > Nie żebym ich bronił, ale to nie miejsce na żale.

    Rejestruję przynajmniej kilka domen w miesiącu i jak dla mnie informacja
    jest przydatna. Gdyby nie ten post to być może kiedyś zmarnował bym
    sporo czasu na przekopanie regulaminu domeny.pl a tak wiem, że nie ma to
    najmniejszego sensu. Dobrze, że o tym napisał.

    --
    kamil d

  • 8. Data: 2010-09-01 10:26:58
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-09-01 10:57, kamil d pisze:

> [...]
    > sporo czasu na przekopanie regulaminu domeny.pl a tak wiem, że nie ma to
    > najmniejszego sensu. Dobrze, że o tym napisał.

    Wszystko tak na wiarę przyjmujesz, jak ktoś, coś napisze? Ja bym i tak
    przeczytał regulamin niezależnie ile osób i co by napisało.

    --
    Peter

  • 9. Data: 2010-09-01 14:23:10
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Robert Kusmierz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Racja.

    > Wiedząc to kupiłeś u nich domeny. Mądre...

    nie wiedzialem tego 3 lata temu kiedy oferowali 'tania' rejestracje domen
    w promocji jak sie okazywalo trzyletniej

    promocja wlasnie sie skonczyla

    chcialem przeniesc 'promocyjne' domeny

    usluge ta nagle wycenili na 244 euro - mimo ze jeszcze pare miesiecy
    temu authinfo wydawali za ztcp 99 pln

  • 10. Data: 2010-09-01 14:31:57
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wszystko tak na wiarę przyjmujesz, jak ktoś, coś napisze? Ja bym i tak
    > przeczytał regulamin niezależnie ile osób i co by napisało.

    fakty sa takie ze gdyby podobne numery zaczal robic operator komorkowy
    to by mu sie juz dawno uokik do dupy dobral, rejestrujac u nich
    domeny zakladalem ze za 99 pln sobie je potem przeniose, taki byl cennik
    w momencie kiedy zawieralem umowe, nagle promocja sie konczy i widneje tam
    244 euro... nie zalezy mi az tak na tej domenie i nie bede sie z koniem
    kopal, ale teraz wyobraz sobie ze masz tam cos waznego a z dnia na dzien
    okazuje sie ze przedluzenie domeny to 1000 euro a przeniesienie 5000...