    From: Peter May <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Date: Wed, 01 Sep 2010 06:14:15 +0200

    W dniu 2010-09-01 00:35, m4rkiz pisze:
    > Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > czyli nie uwazasz ze jest to chamskie wykorzystywanie klientow?

    Trudno mi jest się odnieść do tematu, bo nie znam wszystkich szczegółów.
    Wiem natomiast jedno, że często tego typu reakcje są emocjonalne i
    jednostronne. Z reguły nie czyta się umów, warunków współpracy,
    regulaminów, itp. A potem pretensje swoje "wylewamy" na cały świat, bo
    wszyscy są źli tylko nie X.

    Natomiast nie wiem co Twoja wiadomość niby ma wnosić do podniesienia
    jakości zawartości merytorycznej pl.comp.wwww :-(

    --
    Peter