    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Date: Tue, 31 Aug 2010 14:51:12 +0100

    trzy lata temu jak wielu innych poczatkujacych kupilem sobie kilka domen
    w domeny.pl, za glupote sie placi wiec placilem tyle ile regulamin promocji
    okreslil, obecnie wykupilem w rejestrator24.pl opcje na dwie domeny na
    ktorych najbardziej mi zalezalo, natomiast zostala u nich jedna nieuzywana domena
    .com (wszystkie wygasna u nich w ciagu tygodnia i na tym sie skonczy
    moja przygoda z ta firma)

    to co mnie zaskoczylo dzisiaj kiedy pomyslalem o przeniesieniu tej nieuzywanej
    domeny .com to zmiany w cenniku - ostatnio kiedy sprawdzalem przeniesienie
    z domeny.pl domeny .com kosztowalo 99 pln, obecnie, zapewne zeby wydoic
    tych ktorzy nie chca zostac i byc dalej naciagani przyjemnosc taka kosztuje
    skromne 244 EURO

    moim zdaniem takie cos to kurestwo poprostu, ale skoro taki maja biznes plan...