  • 1. Data: 2010-08-30 19:25:09
    Temat: ściąganie strony z serwera
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Czy są jakieś programy którymi można zassac stronę www w całości ale tak
    żeby kod był nienaruszony?
    Jak robie zapisz jako w IE to ściągam pliki ale kod to straszna sieczka
    microsoftu :(

  • 2. Data: 2010-08-30 20:08:24
    Temat: Re: ściąganie strony z serwera
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 30 Aug 2010 21:25:09 +0200, Rafał wrote:
    > Czy są jakieś programy którymi można zassac stronę www w całości

    wget www.gnu.org/software/wget
    HTTrack Website Copier www.httrack.com
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2010-08-31 05:52:16
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    pierwszy to pod Linuxa chyba a drugi pokazuje błąd przy ściąganiu pliku
    robots.txt

  • 4. Data: 2010-08-31 06:24:20
    Temat: Re: ?ci?ganie strony z serwera
    Od: ds <a...@e...pl>

    "Rafa?" wrote:

    > pierwszy to pod Linuxa chyba a drugi pokazuje b??d przy ?ci?ganiu pliku
    > robots.txt

    http://pages.interlog.com/~tcharron/wgetwin.html

    ds

  • 5. Data: 2010-08-31 06:24:58
    Od: ds <a...@e...pl>

    ds wrote:

    > http://pages.interlog.com/~tcharron/wgetwin.html

    Ewentualnie:

    http://gnuwin32.sourceforge.net/packages/wget.htm

    ds

  • 6. Data: 2010-08-31 06:29:24
    Od: "ziutek" <z...@w...pl>

    Teleport Pro?

  • 7. Data: 2010-08-31 06:33:44
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-08-30 21:25, Rafał napisał(a):
    > Czy są jakieś programy którymi można zassac stronę www w całości ale tak
    > żeby kod był nienaruszony?
    > Jak robie zapisz jako w IE to ściągam pliki ale kod to straszna sieczka
    > microsoftu :(

    dawno temu, w czasach modemów telefonicznych używałem Teleport Pro. Nie
    wiem tylko jakie ograniczenia ma wersja testowa, bo program jest płatny.

    --
    CZAK