    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Odp: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Date: Wed, 1 Sep 2010 15:31:57 +0100

    Użytkownik "Peter May" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i5l9pl$q7t$...@n...onet.pl...

    > Wszystko tak na wiarę przyjmujesz, jak ktoś, coś napisze? Ja bym i tak
    > przeczytał regulamin niezależnie ile osób i co by napisało.

    fakty sa takie ze gdyby podobne numery zaczal robic operator komorkowy
    to by mu sie juz dawno uokik do dupy dobral, rejestrujac u nich
    domeny zakladalem ze za 99 pln sobie je potem przeniose, taki byl cennik
    w momencie kiedy zawieralem umowe, nagle promocja sie konczy i widneje tam
    244 euro... nie zalezy mi az tak na tej domenie i nie bede sie z koniem
    kopal, ale teraz wyobraz sobie ze masz tam cos waznego a z dnia na dzien
    okazuje sie ze przedluzenie domeny to 1000 euro a przeniesienie 5000...