  • Data: 2010-09-02 09:47:43
    Temat: Re: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-02 00:49, m4rkiz pisze:
    [...]
    > jeszcze raz - nie czepiam sie promocji tylko tego ze w czasie jej trwania
    > zmieniaja cennik uslug i twierdza ze dowolna zmiana mnie obowiazuje...
    > co imho jest sporym naduzyciem - wystarczy analogia do operatorow gsm
    > zreszta, po co maja sie szczypac, niech dadza cene za domene 10k euro,
    > przeniesienie 50k i moga pakowac graty, isc do domu i zyc do smierci za
    > to co komornik sciagnie...

    I tu się zgadzam z tym. W zasadzie to powinni najpierw przesłać nowy
    regulamin do akceptacji. W razie nie akceptacji przez klienta umowa
    poprzednia zostaje rozwiązana na warunkach, na jakich została zawarta.

    > nie jestem prawnikiem, nie chce wloczyc sie po sadach, nie mam u nich
    > nic az
    > tak waznego, poprostu zwracam uwage ludziom ktorzy mogliby zostac ich
    > klientami
    > zeby sprawdzili 3 razy zanim sie zdecyduja

    Co jednak nie uchroni nikogo, bo zawsze można liczyć się z tym, że dany
    hostingodawca zmieni regulamin za x czasu. :-(

    > z mojej strony eot

    Z moje też EOT

    --
    Peter