  • Data: 2010-09-01 22:49:07
    Temat: Odp: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kusmierz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i5m8tc$osi$...@n...onet.pl...
    > Nabrać (oszukać), a nie przeczytać umowy, lecąc na napis "promocja" to dwie
    > różne sprawy.

    przeczytalem regulamin swiadczenia uslug, jednak przegapilem nie rzucajacy sie
    w oczy regulamin promocji w ktorym okazywalo sie ze kupujac domene w promocji
    na rok za 40? pln bede musial placic za nia przez 3 lata po 'zwyklych' cenach

    > Piszecie na temat firmy bez przekazania żadnej informacji z drugiej strony
    > (maila, lub usiłowania jakichkolwiek prób kontaktu i wyjaśnienia sprawy).

    nie wiem czy kiedys kontaktowales sie mailem z allegro? tutaj jest podobnie,
    odpowiedzi z automatu, nie na temat, tyle ze tu sprowadzaja sie do
    "plac albo skonczy sie w sadzie"

    jeszcze raz - nie czepiam sie promocji tylko tego ze w czasie jej trwania
    zmieniaja cennik uslug i twierdza ze dowolna zmiana mnie obowiazuje...
    co imho jest sporym naduzyciem - wystarczy analogia do operatorow gsm
    zreszta, po co maja sie szczypac, niech dadza cene za domene 10k euro,
    przeniesienie 50k i moga pakowac graty, isc do domu i zyc do smierci za
    to co komornik sciagnie...

    nie jestem prawnikiem, nie chce wloczyc sie po sadach, nie mam u nich nic az
    tak waznego, poprostu zwracam uwage ludziom ktorzy mogliby zostac ich klientami
    zeby sprawdzili 3 razy zanim sie zdecyduja

    z mojej strony eot