  • Data: 2010-09-01 18:51:02
    Temat: Re: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-01 16:31, m4rkiz pisze:
    > fakty sa takie ze gdyby podobne numery zaczal robic operator komorkowy
    > to by mu sie juz dawno uokik do dupy dobral, rejestrujac u nich
    > domeny zakladalem ze za 99 pln sobie je potem przeniose, taki byl cennik
    > w momencie kiedy zawieralem umowe, nagle promocja sie konczy i widneje tam
    > 244 euro... nie zalezy mi az tak na tej domenie i nie bede sie z koniem
    > kopal, ale teraz wyobraz sobie ze masz tam cos waznego a z dnia na dzien
    > okazuje sie ze przedluzenie domeny to 1000 euro a przeniesienie 5000...

    Oczywiście, że takiego działania nie popieram. To jasne. Niemniej jednak
    takie poczynania hostingodawcy są na krótką metę. Albo tego nie
    rozumieją, albo nie chcą zrozumieć.

    Pozostaje tylko zrezygnować z domeny i ją przejąć u innego hostingodawcy
    albo zapłacić :-( Nie jestem tylko pewien jakie wiąże się ryzyko z
    pozostawieniem sprawy samej sobie, tzn. zaczekanie aż wygaśnie termin
    ważności domeny i wtedy być może udałoby się ją kupić gdzie indziej.
    Tyle, że jest właśnie m.in. to ryzyko, że ktoś przejmie ją wcześniej :-/

    --
    Peter