  • Data: 2010-09-01 19:18:06
    Temat: Re: domeny.pl promocji ciag dalszy...
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-09-01 20:56, Robbo pisze:

    Witam

    > Uwaga o tej firmie jest cenna. Może zaoszczędzić problemów innym
    > potencjalnym klientom, a jeszcze innym zaoszczędzi trudu czytania
    > regulaminu.

    O ile nie zmienią ponownie regulaminu. Lub nazwy firmy.

    > Co do uwag niektórych dyskutantów, to musisz wiedzieć, że wiele osób
    > uważa nieuczciwe (bądź na granicy uczciwości) działania firm jako
    > przejaw zaradności i dobrego prowadzenia interesów. Natomiast kogoś, kto
    > dał się nabrać na pewne praktyki firmy uważa się za frajera.

    Nabrać (oszukać), a nie przeczytać umowy, lecąc na napis "promocja" to
    dwie różne sprawy.

    > Spotkałeś się także z ironicznymi docinkami, że jesteś "geniuszem" itp.

    To ja pisałem. Cytat z Rancza.

    > Niestety, ale anonimowość w sieci sprzyja temu, że pewne osoby pozwalają
    > sobie na zbyt wiele, lecząc zapewne kompleksy bądź wyładowując
    > frustracje. Ja osobiście staram się rozumieć tych ludzi. Dzisiejszy

    Dziękuję za zrozumienie. A teraz poproszę przeczytać wątek ponownie. No,
    i dalej - raz jeszcze. Nie pomaga? Odpowiedź na końcu.

    > świat to wiele stresów, często walka o przetrwanie. Człowiek który na co
    > dzień jest pomiatany np. w pracy, musi w jakiś sposób odreagować. Jedni
    > wybierają rozmowę, sport, inni onanizm, a jeszcze inni starają się
    > umniejszyć kogoś innego (często właśnie w internecie, gdyż w świecie
    > rzeczywistym dostali by w nos).

    Mam nadzieję iż to nie o mnie. Wiesz, można się bawić w analizy (pseudo)
    i udawać że się wie coś o kimś. A można po prostu sprawdzić archiwum
    grup news i się dowiedzieć. Można być też mało delikatnym... przepraszam.

    > W świecie rzeczywistym takie zachowania są na ogół nie spotykane. Jeśli

    Bo ludzie to świnie i nie mówią tego co myślą.

    > przykładowo na ulicy zapytasz kogoś o drogę, to w zdecydowanej
    > większości przypadków każdy pomoże i będzie zadowolony, że mógł pomóc. W
    > sieci natomiast dowiedziałbyś się, że jesteś "geniuszem" albo
    > "frajerem", który nie umie korzystać z mapy.

    Bo na ulicy bardzo ciężko mieć Google w kieszeni, a pisząc na grupę -
    Google jest wtedy niedaleko nie? Tak, może mało logicznie i złośliwie.

    > Człowiek, który czuje się anonimowy traci hamulce i pozwala sobie na to,
    > na co nie pozwoliłby sobie normalnie.
    >
    > Robbo

    Ty wyżej podpisany, na pewno nie anonimowy. I ja kryjący się (z powodu
    kompleksów) za anonimowością w sieci, niżej podpisany ;)

    PS.
    Tak, tekst jest złośliwy. Jak mocno uraziłem, przepraszam.
    Za OT także przepraszam.

    PS2.
    Piszecie na temat firmy bez przekazania żadnej informacji z drugiej
    strony (maila, lub usiłowania jakichkolwiek prób kontaktu i wyjaśnienia
    sprawy).

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps