  • 31. Data: 2016-12-08 15:52:05
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-07 o 18:44, Shrek pisze:

    > Nareszcie. Problem jest tylko z kretynami co wyprzedzają na przejściach.

    A co jak baby staną obok pasów i zaczną opowiadać sobie historie
    zakupów? wtedy będziesz stał i czekał aż przestaną gadać, to jest bez
    sensu bo każda zbliżająca się osoba do pasów będzie wymagała zatrzymania
    się i stania aż odejdzie sobie albo przejdzie przez pasy.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 32. Data: 2016-12-08 16:15:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2016 o 15:52, Chris pisze:

> [...]
    > sensu bo każda zbliżająca się osoba do pasów będzie wymagała zatrzymania
    > się i stania aż odejdzie sobie albo przejdzie przez pasy.

    Dzwonisz na 112, zgłaszasz emergency i pytasz o instrukcje.

    A tak na poważnie - to dokładnie to samo, co jak ktoś zaparkuje przed
    skrzyżowaniem.

    Shrek

  • 33. Data: 2016-12-08 16:36:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

> [...]
    > sensu bo każda zbliżająca się osoba do pasów będzie wymagała zatrzymania
    > się i stania aż odejdzie sobie albo przejdzie przez pasy.

    jakoś cały cywilizowany świat nie ma z tym problemu.
    Wystarczy włączyć mózg

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2016-12-08 18:20:17
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 08.12.2016 o 16:36, masti pisze:

    > jakoś cały cywilizowany świat nie ma z tym problemu.
    > Wystarczy włączyć mózg

    Powiedz to naszej policji stojącej za skrzyżowaniem i łapiącej cię na
    mandat "bo gdyby tam stało przedszkole w przyszłości", ja wiem jak się
    zachować co nie znaczy że nie będą z tego wymuszenia mandatów.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2016-12-08 18:29:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2016 o 18:20, Chris pisze:

    > Powiedz to naszej policji stojącej za skrzyżowaniem i łapiącej cię na
    > mandat "bo gdyby tam stało przedszkole w przyszłości", ja wiem jak się
    > zachować co nie znaczy że nie będą z tego wymuszenia mandatów.

    Jakby im się chciało to już by się wzięli za wyprzedzających na przejściach.

    Zresztą - co wy macie za problem z tymi przejściami? Jak masz
    skrzyżowanie i ustąp pierwszeństwa, to nikt nie zasatanawia się od kiedy
    do kiedy ma ustąpić - po prostu na skrzyżowaniu ma ustąpic i tyle.

    Ale jak ma ustąpić na przejściu, lto ludziom odbija i zaczynają się
    zastanawiać od kiedy pieszy ma pierwszeństwo.

    No to odpowiedź:

    1- Na przejściu pieszy ma pierwszeństwo przed samochodem
    2- na chodniku - no cóż może to będzie dla niektórych zaskoczeniem, ale
    na chodniku tym bardziej:P

    Jak to jest, że w całej cywilizowanej części Europy nie mają z tym
    problemów, a u nas niedasie. Jacyś upośledzeni jesteśmy czy co?

    Shrek

  • 36. Data: 2016-12-08 18:48:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Popieram całkowicie, ale szczerze wątpię, że coś pozytywnego z tego
    > wyjdzie.

    Swoją droga niektóre znaki zawsze mnie zastanawiały - np "uwaga zakręt"
    - jakby go nie było to by ludziki prosto pojechały? Albo ograniczenie
    prędkości na ślimakach - przecież jaki ślimak jest każdy widzi -
    najwyżej się wypieprzy w barierki - jego problem. Znaki pierwszeństwa na
    skrzyżowaniach bezkolizyjnych;)
    ---
    W czym problem ? Normalna informacja. Nie dezorientuje ani nie wymaga
    szczególnej reakcji.

  • 37. Data: 2016-12-08 20:25:02
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Szczerze - chuja tam nie ma szansy - jak nie potrafisz widzieć, a tylko
    > patrzyć, to nie powinieneś prowadzić.
    >
    > Prosta zasada - jak ktoś zwalnia przed przejściem, to pewnie nie bez powodu,
    > ale nawet powód nie jest twoim zmartwieniem - też zwalniasz i tyle. Dopiero
    > jak jesteś pewny, że zwalnia w jakimś innym celu niż przepuszczenie pieszego,
    > to jedziesz dalej.
    >
    > A z naprzeciwka - z naprzeciwka to tak się składa, że masz dobrą widoczność.

    Musisz być wulgarny?
    Parę dni nazad. Ciemno, leje, korek w stronę przeciwną wlecze się kilka
    km/h i wali swiatełkami po oczach :) Nie przekonasz mnie że w tych
    warunkach zobaczysz z daleka że coś sie pląta pomiędzy autami. Nawet
    Twojej prostej zasady nie zastosujesz bo wszystko co chwila
    rusza/staje.
    Stary kodeks drogowy mówił że pieszy ma się zatrzymać przed wejściem na
    jezdnię i przepuścić wszystkie pojazdy (to tak z pamięci). A później
    zaczęli majstrować przy przepisach i mamy to guano. Całe reguły ruchu
    powinny się zmieścić na kartce A4.
    Wojtek

  • 38. Data: 2016-12-08 20:26:05
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 7 Dec 2016 23:14:40 +0300, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

> [...]
    jpg

    >Ja to nawet w zeszłym roku uwieczniłem:
    >https://youtu.be/ozquO-G7lsY
    >
    >Piotr

    https://youtu.be/T2tmTiLM6SQ

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 39. Data: 2016-12-08 20:28:05
    Od: j...@i...pl

    A dokładniej to tutaj: https://youtu.be/T2tmTiLM6SQ?t=6m42s

  • 40. Data: 2016-12-08 20:48:18
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 8 Dec 2016 11:19:53 +0300, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >Mogę się mylić, ale według mnie skrzyżowaniem jest cały węzeł, a nie
    >każdy wlot/wylot. Inaczej na skrzyżowaniu z drogą dwujezdniową lub z
    >oddzielonymi wysepkami prawoskrętami znak B33 także należałoby powtarzać...

    I się powtarza:

    https://youtu.be/lappLbMD-yE?list=PL89jtQw_LxyQcfNZp
    SiDreDgdl3W6h5Y9 -
    obecnie na wjazd na wiadukt jest powtórzona 70ka.

    Taki sam patent jest w Warszawie, na Trasie Siekierkowskiej.

    https://youtu.be/OnO01h2ugxQ?t=5m46s - tuatja brak jest powtórzenia,
    przez co jakieś 200-300 metrów jest 50/60 km/h (zależnie od pory
    dnia), zamiast 80 km/h. Co, jak widać na filmie, wykorzystuje
    drogówka.