  • 11. Data: 2009-02-10 20:02:25
    Temat: Re: doladowania elektroniczne - czy to koniec?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 10 Feb 2009 13:24:46 +0100, "Fkyte" <f...@o...pl>
    wrote:

    >zamiast doładowania za 19zł mam za 25:(
    na oslode era dodaje 10% kwoty doladowania ;)

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2009-02-11 06:20:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Fkyte pisze:
    > Dzięki za podpowiedź. Konto już doładowałem, ale niestety przez stronę ery.
    > Pewnie ucięli detalistów mając na uwadze ile kasy im przechodzi koło nosa. No i
    > zamiast doładowania za 19zł mam za 25:(
    >
    > Czy istnieje szansa na przejście np. z taktak na coś innego, wirtualnego, np na
    > mova?

    Te doladowania to nie byly aby z abonamentu i chyba cos tam ostatnio ucieli?

  • 13. Data: 2009-02-11 06:20:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Erazmus pisze:

    > MobilKing minuta za 39 groszy do wszystkich sieci a przy tym niski
    > koszt utrzymania numeru - 40 zł rocznie.

    Mova minuta za 23 grosze do wszystkich (oprocz Play)

  • 14. Data: 2009-02-11 09:29:35
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 07:20, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Mova minuta za 23 grosze do wszystkich (oprocz Play)

    http://www.carrefourmova.pl/files/regulaminy-i-cenni
    ki/cennik_30_08_2008.pdf

    W cenniku stoi że 49 groszy ...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 15. Data: 2009-02-11 09:40:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > http://www.carrefourmova.pl/files/regulaminy-i-cenni
    ki/cennik_30_08_2008.pdf

    > W cenniku stoi że 49 groszy ...

    50zł doladowanie 120 minut za zakupy razem 222 minuty za 50zł
    co daje 0,227 grosza. CBDO.

  • 16. Data: 2009-02-11 10:51:33
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 10:40, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:
    iki/cennik_30_08_2...

    > 50zł doladowanie 120 minut za zakupy razem 222 minuty za 50zł
    > co daje 0,227 grosza.   CBDO.

    Czas trwania oferty od 01.02.2009 do odwołania .. a potem wraca na 49
    groszy ?

    --
    pozdrawiam,
    Jacek Erazmus

  • 17. Data: 2009-02-11 12:03:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Erazmus pisze:

    > Czas trwania oferty od 01.02.2009 do odwołania .. a potem wraca na 49
    > groszy ?

    Kiedy potem ? Tak samo jak nagle mobilking moze od jutra zmienic cennik
    na 99gr

  • 18. Data: 2009-02-11 12:44:35
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 11 Lut, 13:03, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    nniki/cennik_30_08_2...

    > Kiedy potem ?  Tak samo jak nagle mobilking moze od jutra zmienic cennik
    > na 99gr

    Jest zasadnicza różnica pomiędzy czasowa promocją a cennikiem ;)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 19. Data: 2009-02-11 13:52:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek Erazmus pisze:

    > Jest zasadnicza różnica pomiędzy czasowa promocją a cennikiem ;)

    To nie jest czasowa promocja. Tylko oferta dodatkowa. Cennik trzeba
    oglaszac na 30 dni przed wejsciem w zycie lapiesz ? To co to za
    zaskoczenie. Oferta WEJDZIE do cennika

  • 20. Data: 2009-02-11 17:40:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-02-11 10:40, Jan Strybyszewski napisał:

    ki/cennik_30_08_2008.pdf

    > 50zł doladowanie 120 minut za zakupy razem 222 minuty za 50zł
    > co daje 0,227 grosza. CBDO.

    Czyli 1 (jeden ) grosz za 4 minuty?? Fajnie... ;-)

    --
    Cz.