  • Data: 2016-11-02 12:46:17
    Temat: Re: dojscie do plików kamery ip
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 1 listopada 2016 22:53:37 UTC+1 użytkownik Mirek napisał:

    > Mowie ci sprawdź pod IE.
    > Ewentualnie przeanalizuj w kodzie strony co (nie)robi ten "backup"
    > Możesz sprawdzić czy jest ftp (na porcie 21). Ssh bym się raczej nie
    > spodziewał, jeśli już, to zwykły telnet, ale nim też wiele nie zdziałasz.

    zastosowanie IE nie pomaga

    w konsoli przeglądarki widac ze java wymięka, takie kwiatki mam:

    sing is null bal.js:1882:0
    Przy użyciu document.write() wypisano niezrównoważone drzewo, co wymusiło ponowne
    przetwarzanie danych z sieci. Więcej informacji:
    https://developer.mozilla.org/en/Optimizing_Your_Pag
    es_for_Speculative_Parsing 192.168.1.128:17:0
    Użycie synchronicznej wersji metody XMLHttpRequest w głównym wątku jest przestarzałe
    z powodu szkodliwych efektów ubocznych. Więcej informacji można znaleźć na stronie
    http://xhr.spec.whatwg.org jquery.js line 1 > eval:1:0
    nieprawidłowo sformowany timecfg.cgi:1:1
    nieprawidłowo sformowany getdeviceinfo.cgi:1:1
    nieprawidłowo sformowany netinfo.cgi:1:1
    nieprawidłowo sformowany netinfo.cgi:1:1
    nieprawidłowo sformowany videolistsearch_v2.cgi:1:1
    TypeError: H264Replayer.Disconnect is not a function 192.168.1.128:284:3
    AvastWRC.CONFIG.FEATURES is undefined query.js:394:0
    Przy użyciu document.write() wypisano niezrównoważone drzewo, co wymusiło ponowne
    przetwarzanie danych z sieci. Więcej informacji:
    https://developer.mozilla.org/en/Optimizing_Your_Pag
    es_for_Speculative_Parsing forum:562:0
    Error: Class$S1493: 3 exceptions caught: (Error) : Permission denied to access
    property "type"; (Error) : Permission denied to access property "type"; (Error) :
    Permission denied to access property "type" forum:1:5446
    AvastWRC.CONFIG.FEATURES is undefined

    co z tego jest istotne to nie wiem :) Czyżby ratunkiem byłoby zastosowanie czegoś
    przestarzałego?

    b.