  • Data: 2016-11-02 23:37:20
    Temat: Re: dojscie do plików kamery ip
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2016 o 22:38, Budyń pisze:

    > nie w tym problem -ona jest tania jak barszcz

    To ciesz się, że w ogóle cokolwiek działa.
    Ja mam teraz na warsztacie taką za 3kpln i też nie wszystko działa.
    Możliwe, że funkcja której potrzebujesz w jakiejś tam konfiguracji
    działa - może w takim razie W7, Chrome? iOS?
    Całkiem możliwe też, że nigdy nie działała - ot programista nie zdążył
    tego ogarnąć a szef nie zauważył.

    --
    Mirek.