eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulcówRe: docieranie hamulców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder2.cambriu
    musenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: docieranie hamulców
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
    <jri2u1$cpj$82@usenet.news.interia.pl>
    <jri3dk$3pd$2@usenet.news.interia.pl>
    <jri3ls$cpj$83@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <jrl3dt$cpj$147@usenet.news.interia.pl>
    <1nnqyxk1o1386.iztswke5igkc$.dlg@40tude.net>
    <jrl611$cpj$148@usenet.news.interia.pl>
    <u5wnhwa0znuv$.1p1wvu0sid2s7.dlg@40tude.net>
    <jrmruj$1j7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <cs3en2nfte29$.1casettgnb2rw$.dlg@40tude.net>
    <jro9no$gmt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1qnk04vgeun39$.1x2n6qfy73h4d$.dlg@40tude.net>
    <jrodv9$hvf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <140repmdjel32.zjg4fomt1l53$.dlg@40tude.net>
    <jrpgfb$u3s$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <15owl1jf5qy2p$.14yu8waf5qzbj.dlg@40tude.net>
    <jrs9v9$snc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1q5bzlvqytzfs.l2kk46bp9zc8$.dlg@40tude.net>
    <jrthbs$97p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Date: Thu, 21 Jun 2012 00:39:12 +0200
    Message-ID: <13txsicq3ecfg$.5jl7mtaoqio5.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.176.21
    X-Trace: 1340231954 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26687 79.184.176.21:4412
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455574
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 21 Jun 2012 00:12:41 +0200, Bugatti wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:
    >
    >> On Wed, 20 Jun 2012 13:00:21 +0200, Bugatti wrote:
    >>> Nieprawda.
    >>> Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
    >>> manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
    >>> zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
    >>> krawężniki.
    >>
    >> Problem jeżdżenia po krawężnikach akurat nie ma żadnego związku z
    >> nad/podsterownością
    >
    > A widzisz gdzieś stwierdzenie o pod/nad-sterowności w moim _poprzednim_
    > poście, bo ja nie.

    A widzisz w moim na który odpowiadałeś coś o parkowaniu?

    >> Wymiary samochodów F1 wynikają z regulaminu.

    > Regulamin owszem ogranicza szerokość bolidu do 1800 mm ale nic nie mówi o
    > tym jaki ma być rozstaw kół - tj. nie stwierdza która oś ma być szersza.

    Ograniczając szerokość bolidu i szerokość opon determinuje rozstaw tych
    kół. Bo każdy bolid jest maksymalnie szeroki jak to tylko możliwe.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: