eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie hamulcówRe: docieranie hamulców
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: docieranie hamulców
    Date: Thu, 21 Jun 2012 00:12:41 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 36
    Message-ID: <jrthbs$97p$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <jrhtt3$qme$1@usenet.news.interia.pl>
    <jri2u1$cpj$82@usenet.news.interia.pl>
    <jri3dk$3pd$2@usenet.news.interia.pl>
    <jri3ls$cpj$83@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <jrl3dt$cpj$147@usenet.news.interia.pl>
    <1nnqyxk1o1386.iztswke5igkc$.dlg@40tude.net>
    <jrl611$cpj$148@usenet.news.interia.pl>
    <u5wnhwa0znuv$.1p1wvu0sid2s7.dlg@40tude.net>
    <jrmruj$1j7$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <cs3en2nfte29$.1casettgnb2rw$.dlg@40tude.net>
    <jro9no$gmt$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1qnk04vgeun39$.1x2n6qfy73h4d$.dlg@40tude.net>
    <jrodv9$hvf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <140repmdjel32.zjg4fomt1l53$.dlg@40tude.net>
    <jrpgfb$u3s$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <15owl1jf5qy2p$.14yu8waf5qzbj.dlg@40tude.net>
    <jrs9v9$snc$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1q5bzlvqytzfs.l2kk46bp9zc8$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 149.156.186.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1340229820 9465 149.156.186.66 (20 Jun 2012 22:03:40 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jun 2012 22:03:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 120620-1, 2012-06-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455570
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    > On Wed, 20 Jun 2012 13:00:21 +0200, Bugatti wrote:
    >> Nieprawda.
    >> Im szerszy rozstaw tyłu w stosunku do rozstawu przodu, tym podczas
    >> manewrowania (np. na parkingu) tył ciaśniej zachodzi (mniejszy promień
    >> zachodzenia osi tylnej) co powoduje najeżdzanie tylną osią np. na
    >> krawężniki.
    >
    > Problem jeżdżenia po krawężnikach akurat nie ma żadnego związku z
    > nad/podsterownością

    A widzisz gdzieś stwierdzenie o pod/nad-sterowności w moim _poprzednim_
    poście, bo ja nie.

    >> Ponadto w F1 to właśnie rozstaw przodu jest większy niż tyłu:
    >
    > Wymiary samochodów F1 wynikają z regulaminu.
    >
    > Regulamin ogranicza szerokość samochodu, a ponieważ tylne opony są szersze
    > niż przednie, to jak ktoś zmierzył szerokość do płaszczyzny piasty albo
    > środka opony, to wyszły pewnie takie wartości które podałeś.

    Regulamin owszem ogranicza szerokość bolidu do 1800 mm ale nic nie mówi o
    tym jaki ma być rozstaw kół - tj. nie stwierdza która oś ma być szersza.
    http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulati
    ons/technical_regulations/8712/fia.html
    http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulati
    ons/technical_regulations/8708/fia.html


    Pozdr.
    +


    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: