eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowadobry sklep internetowyRe: dobry sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dobry sklep internetowy
    Date: Fri, 30 Oct 2009 08:20:08 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <hce43s$qcf$1@news.onet.pl>
    References: <ohgmidsc730x$.144yc0ocjsxxx$.dlg@40tude.net>
    <s...@g...mierzwiak.com> <hcbfpm$b8r$1@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com> <hcc41a$9r8$1@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com> <hcc6o7$ift$1@news.onet.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    NNTP-Posting-Host: aczv76.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1256887229 27023 83.11.231.76 (30 Oct 2009 07:20:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Oct 2009 07:20:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:833276
    [ ukryj nagłówki ]

    januszek pisze:
    > Ariusz napisał(a):
    >
    >> Robiłem zakupy również w e-cyfrowe, foto-tip, próbowałem w Foto-Net w
    >> większości nie było problemów nawet jak czegoś na stanie nie mieli w
    >> ciągu kilku godzin dostałem info, że nie mają, z reklamacją w
    >> e-cyfrowe nie było problemu. dostałem wadliwą rzecz - nie mieli więcej
    >> oddali kasę.
    >
    > Dokładnie tak to działa.
    >
    > Chodzi jednak o to, że w sąsiednim wątku aktualnie ktoś robi zadymę o
    > to, że w jednym z w/w sklepów przyjęli od niego zamówienie a nie
    > zrealizowali, a w końcu anulowali (oczywiście kasy żadnej od niego nie
    > wzięli), padły ostre słowa typu oszustwo, bezprawie etc. Ja w tamtej
    > dyskusji stoję na stanowisku, że to klient przesadził bo sklep działa
    > tak jak wszystkie inne a cała frustracja klienta wzięła się z tego, że
    > mu się wydawało, że udało mu się kupić coś taniej ;)
    >
    > j.
    Chodzi o Foto-Net - i powiem Ci, że tek kto robi zadymę ma rację.

    Kiedyś chciałem złożyć tam zamówienie - jest na stronie opcja SPRAWDŹ
    DOSTĘPNOŚĆ - tak też zrobiłem, za chwilę dostałem maila, że towar jest
    na stanie, niezwłocznie złożyłem zamówienie, a po kilku dniach dostałem
    maila, że towaru na stanie nie mają i będzie za 7 dni. W tym momencie
    zrezygnowałem z zamówienia - zrobiony w ... nie poczułem się zobowiązany
    aby im pisać, że rezygnuję z zamówienia. Po upływie kolejnych kilku
    tygodni dostałem kolejnego maila, że nie mogą zrealizować mojego zamówienia.

    Znajomy chciał kupić tam aparat Canon 50 - zapłacił przelewem, a zbywali
    go przez 3 tygodnie, niby sprzęt mieli na stanie cały czas, na stronie
    aparat był dostępny. Był to okres tuż przed podwyżkami sprzętu, więc
    znajomy przez nich był w plecy kilkaset zł bo zanim zwrócili kasę sprzęt
    podrożał

    Ariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: