  • Data: 2009-10-30 07:20:08
    Temat: Re: dobry sklep internetowy
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > Dokładnie tak to działa.
    >
    > Chodzi jednak o to, że w sąsiednim wątku aktualnie ktoś robi zadymę o
    > to, że w jednym z w/w sklepów przyjęli od niego zamówienie a nie
    > zrealizowali, a w końcu anulowali (oczywiście kasy żadnej od niego nie
    > wzięli), padły ostre słowa typu oszustwo, bezprawie etc. Ja w tamtej
    > dyskusji stoję na stanowisku, że to klient przesadził bo sklep działa
    > tak jak wszystkie inne a cała frustracja klienta wzięła się z tego, że
    > mu się wydawało, że udało mu się kupić coś taniej ;)
    >
    > j.
    Chodzi o Foto-Net - i powiem Ci, że tek kto robi zadymę ma rację.

    Kiedyś chciałem złożyć tam zamówienie - jest na stronie opcja SPRAWDŹ
    DOSTĘPNOŚĆ - tak też zrobiłem, za chwilę dostałem maila, że towar jest
    na stanie, niezwłocznie złożyłem zamówienie, a po kilku dniach dostałem
    maila, że towaru na stanie nie mają i będzie za 7 dni. W tym momencie
    zrezygnowałem z zamówienia - zrobiony w ... nie poczułem się zobowiązany
    aby im pisać, że rezygnuję z zamówienia. Po upływie kolejnych kilku
    tygodni dostałem kolejnego maila, że nie mogą zrealizować mojego zamówienia.

    Znajomy chciał kupić tam aparat Canon 50 - zapłacił przelewem, a zbywali
    go przez 3 tygodnie, niby sprzęt mieli na stanie cały czas, na stronie
    aparat był dostępny. Był to okres tuż przed podwyżkami sprzętu, więc
    znajomy przez nich był w plecy kilkaset zł bo zanim zwrócili kasę sprzęt
    podrożał

    Ariusz