  • Data: 2009-10-29 14:02:28
    Temat: Re: dobry sklep internetowy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bakulik at work napisał(a):

    > Nawet trzy: http://fotograficzny.pl/

    Kilka domen o różnej nazwie to dziś standard ;) Ale widzę, że sklep
    stosuje też inne "typowe chłyty małketingowe" czyli "podnosimy cene w
    kosmos a potem robimy promocje" zobaczcie np statyw Slik pro 330 DX.
    Akurat polowałem na niego przez kilka miesiecy i w koncu kupilem za ok
    290 zł razem z przesylka - to jest mniej wiecej jego srednia cena od
    conajmniej pol roku. A co widzimy w tym sklepie? 399 zl przekreslone i
    obok 299 zl co ma sugerowac, ze te 299 to wyjatkowa okazja i niska cena
    ;) W rzeczywistosci to srednia cena rynkowa bo mozna juz kupic taniej.
    Na skapcu jest wykres tendencji cenowych wiec tez mozna porownac jak
    ktos mi nie ufa, oprocz tego mozna zerknac w zakonczone aukcje na
    allegro.

    j.