  • Data: 2009-10-29 13:06:31
    Temat: Re: dobry sklep internetowy
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek pisze:

    > http://www.fotoplus.pl/aparaty-cyfrowe/lustrzanki/Pe
    ntax/#p3569

    > Jeśli to wszystko co okropkowane na zielono mają na stanie magazynowym
    > to pełen Szacun ;)
    >
    > j.

    Zadzwoń i zapytaj.

    Ja przed chwilą zadzwoniłem i zapytałem czy mają na stanie o: Pentax
    K20D - dostałem odpowiedź - już sprawdzam, a po kilku sek. TAK mamy
    jeszcze 2 szt. bo model wycofany. Zapytałem jeszcze o K7 - mają.

    Zadzwoń zapytaj - jeżeli nawet czegoś nie będą mieli to z pewnością
    rzetelnie Cię poinformują.

    W przeciwieństwie do większości innych sklepów.

    Swoją drogą na kiedy np. chcę coś kupić nietypowego i zależy mi na
    czasie - to dzwonię do importera lub dystrybutora i pytam, który z jego
    kontrahentów może to mieć na stanie, lub czy oni mają na stanie i nie ma
    z tym problemu. Kiedyś kupowałem Wrota Quantuum - m.in. od Foto-Net
    dostałe potwierdzenie, że mają na stanie. Złożyłem zamówienie i po 3
    dniach otrzymałem maila, iż muszę poczekać ze 2 tygodnie. Zrezygnowałem
    z tego zamówienia. Zadzwoniłem jeszcze do kilku sklepów, ale tylko w 2
    powiedziano mi, że są problemy z tym bo dystrybutor tego nie ma na
    stanie i nie wiadomo kiedy będzie. Inni oczywiście zamówienia
    przyjmowali... Zadzwoniłem do dystrybutora i ten podał mi tylko 2 sklepy
    internetowe, które mogą mieć to na stanie - niestety nie mieli- inni na
    pewno nie mieli, chyba że sami gdzieś sobie sprowadzają niezależnie.

    Pół biedy jak ktoś uczciwie powie, że nie ma w tej chwili i sprowadzi,
    gorzej jak przyjmie zamówienie weźmie kasę i przeciąga terminy.

    Ariusz